شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4704 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ |
104 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

قیمت رمزارزها امروز پس از افزایش شدید بیت‌کوین (BTC) به بالای ۷۰ هزار دلار و تثبیت اتریوم (ETH) بالای ۳۶۰۰ دلار، شاهد یک بهبود چشم‌گیر بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، قیمت بالای ارزهای دیجیتال امروز شاهد جهش قابل‌توجهی بود، زیرا قیمت بیت‌کوین (BTC) دوباره از سطح ۷۰ هزار دلار فراتر رفت. علاوه بر این، قیمت اتریوم (ETH) از ۳۴۰۰ دلار گذشت. درهمین حال، سایر آلت‌کوین‌های برتر مانند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) نیز به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافتند.
قیمت‌ امروز ارزهای دیجیتال مهم
قیمت بیت‌کوین در زمان نگارش این خبر در روز سه‌شنبه (۲۶ مارس) برابر با (۷ فروردین)، با افزایش ۴.۲۹ درصد به ۷۰,۴۸۲.۴۰ دلار رسید. از سوی دیگر، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۶.۹۴ درصد رشد به ۴۲.۲۸ میلیارد دلار رسید. درهمین راستا، این ارز دیجیتال از ارزش بازار ۱.۳۸ تریلیون دلاری برخوردار است.
با نگاهی به آلت‌کوین‌ها، قیمت اتریوم در زمان نشر خبر با افزایش ۴.۰۹ درصد به ۳۶۳۴.۰۷ دلار رسید و ارزش بازار آن به ۴۳۶.۳۳ میلیارد دلار دست یافت. درحالی‌که حجم معاملات اتریوم با ۶۳.۱۷ درصد صعود به ۲۰.۱۲ میلیارد دلار رسید. همچنین، قیمت بایننس‌کوین (BNB) با ۴.۷۵ درصد کاهش به ۵۵۱.۱۵ دلار رسید. درمقابل، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۷.۴۱ درصد رشد به ۲.۸۴ میلیارد دلار رسید.
قیمت سولانا دوباره به زیر ۱۷۰ دلار نزدیک شد و با کاهش ۳.۷۷ درصد، به ۱۷۲.۳۳ دلار رسید. علاوه بر این، سولانا شاهد کاهش ۲۱.۵۸ درصدی در حجم معاملات به ۳.۹۹ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته بود. درحالی‌که قیمت توکن بومی ریپل به زیر سطح ۰.۶۲ دلار سقوط کرد و با کاهش ۳.۸۱ درصد به ۰.۶۱۲۱ دلار دست یافت. از طرف دیگر، حجم معاملات XRP با ۳۴.۶۷ درصد کاهش به ۱.۸۵ میلیارد دلار رسید.
افزون بر این، قیمت کاردانو امروز با ۲.۱۹ درصد کاهش به ۰.۶۲۰۷ دلار رسید. درهمین حال، ADA شاهد کاهش ۷.۶۵ درصدی در حجم معاملات ۲۴ ساعته خود بود و به ۵۷۶.۳۶ میلیون دلار رسید. با نزولی شدن بازار ارزهای دیجیتال، میم‌کوین‌های محبوب نیز با نوساناتی مواجه شدند. قیمت دوج‌کوین (DOGE) با افزایش ۲.۵۶ درصد به ۰.۱۶۰۵ دلار رسید و رقیب آن، شیبا اینو (SHIB) با کاهش ۱.۲۸ درصد در قیمت ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار معامله شد.
قیمت‌ امروز ارزهای دیجیتال برتر
رمزارز پپه (PEPE)، یک میم‌کوین محبوب، امروز به‌شکل درخور توجهی افزایش یافت. در زمان انتشار این خبر، قیمت میم‌کوین مذکور با افزایش ۶.۵۳ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۸۲۱۷ دلار با ارزش بازار ۳.۴۵ میلیارد دلار رسید. مضاف بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۸۷.۸۳ درصد افزایش به ۱.۰۴ میلیارد دلار رسید.
همچنین، بُنک (BONK)، میم کوین مبتنی بر اکوسیستم سولانا، رشد فوق‌العاده و نزدیک به ۱۰ درصد را به ثبت رساند و امروز به‌عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با بیشترین سود خودنمایی کرد. قیمت این میم‌کوین در بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶۴۹ دلار معامله شد و در زمان نشر این خبر با ۹.۵۶ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۲۵۹۷ دلار رسید. علاوه بر این، حجم معاملات آن با ۵۱.۴۴ درصد افزایش به ۲۴۷.۸۹ میلیون دلار رسید.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید