شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4910 |
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴ |
505 بازدید
1
ارسال به دوستان

قیمت ارزهای دیجیتال امروز با کاهش قابل‌توجهی روبرو شد، زیرا بیت‌کوین (BTC) به زیر ۷۰ هزار دلار کاهش و اتریوم (ETH) برای سقوط به زیر ۳۵۰۰ دلار آماده شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، قیمت رمزارزهای برتر امروز (۹ فروردین) همچنان به کاهش خود ادامه داد، زیرا قیمت بیت‌کوین (BTC) دوباره به زیر سطح ۷۰ هزار دلار کاهش یافت. علاوه بر این، قیمت اتریوم (ETH) به زیر ۳۵۰۰ دلار نزدیک شد. درهمین حال، سایر آلت‌کوین های برتر مانند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) به‌طور قابل‌توجهی سقوط کردند.
قیمت امروز ارزهای دیجیتال اصلی
قیمت بیت‌کوین در زمان نگارش این خبر در روز پنجشنبه (۲۸ مارس) برابر با (۹ فروردین)، ۰.۶۲ درصد کاهش یافت و به ۶۹۶۵۵.۵۵ دلار رسید. از سوی دیگر، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۱۴.۳۹ درصدی داشت و به ۴۱.۱۵ میلیارد دلار رسید. درهمین راستا، این ارز دیجیتال از ارزش بازار ۱.۳۶ تریلیون دلاری برخوردار است.
با روی آوردن به آلت‌کوین‌ها، قیمت اتریوم در زمان نشر خبر با ارزش بازار ۴۲۱.۸۱ میلیارد دلار، ۲.۰۵ درصد کاهش یافت و به ۳۵۱۱.۸۵ دلار رسید. درحالی‌که حجم معاملات ETH با ۱۸.۱۹ درصد افزایش به ۲۰.۰۱ میلیارد دلار دست یافت. درهمین حال، قیمت بایننس‌کوین (BNB) برخلاف روند نزولی بازار کریپتو، ۱.۶۲ درصد افزایش یافت و به ۵۸۸.۱۰ دلار رسید. افزون بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۶.۴۴ درصد رشد به ۲.۲۲ میلیارد دلار رسید.
همچنین، قیمت سولانا دوباره به زیر ۱۸۰ دلار نزدیک شد و با ۲.۸۲ درصد کاهش به ۱۸۳.۸۴ دلار رسید. برخلاف کاهش قیمت سولانا، این ارز دیجیتال شاهد افزایش ۱۰.۶۹ درصدی در حجم معاملات بود و به ۳.۸۴ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته دست یافت. قیمت توکن بومی ریپل نیز به زیر سطح ۰.۶۲ دلار کاهش یافت و قیمت XRP با ۲.۸۶ درصد کاهش به ۰.۶۱۱۷ دلار رسید. از طرف دیگر، حجم معاملات رمزارز مذکور با ۱۰.۰۹ درصد افزایش به ۲.۰۱ میلیارد دلار رسید.
در همین راستا، قیمت ADA امروز ۲.۶۷ درصد نزول کرد و به ۰.۶۴۳۴ دلار رسید. کاردانو با ۸.۷۴ درصد افزایش در حجم معاملات ۲۴ ساعته خود، رقم ۶۶۱.۱۰ میلیون دلار را به ثبت رساند. با نزولی شدن ارزهای دیجیتال برتر، محبوبیت میم‌کوین‌ها با افزایش نوسانات مواجه شد، به‌طوری‌که قیمت دوج‌کوین (DOGE) با ۷.۲۲ درصد افزایش به ۰.۱۹۷۶ دلار رسید، درحالی‌که رقیب آن، شیبا اینو (SHIB) با ۲.۳۶ درصد کاهش در محدوده ۰.۰۰۰۰۳۰۳۵ دلار معامله شد.
قیمت امروز ارزهای دیجیتال برتر
پپه (PEPE)، یکی از میم‌کوین‌های محبوب بازار، امروز با کاهش شدید ارزش، ضررهای بیشتری را متحمل شد. در زمان انتشار این خبر، قیمت این میم‌کوین با ۵.۷۲ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۰۷۵۹۲ دلار و ارزش بازار ۳.۱۹ میلیارد دلاری دست یافت. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته PEPE با ۲۹.۰۳ درصد کاهش به ۶۴۴.۸۵ میلیون دلار رسید.
مَنتل (MNT) 27 درصد افزایش یافت
مَنتل، یک پروژه رمزارزی لایه۲ (L2) اتریوم، امروز با یک رالی بی‌عیب و نقص تقریباً ۲۷ درصدی، به‌عنوان برترین ارز دیجیتال شناخته شد. قیمت مَنتل در زمان نشر این خبر با ۲۶.۹۲ درصد افزایش به ۱.۱۹ دلار رسید. مضاف بر این، حجم معاملات آن با ۲۳۳.۲۹ درصد افزایش به ۸۲۹.۵۴ میلیون دلار دست پیدا کرد. همچنین، ارز دیجیتال MNT در جریان این رالی امروز به بالاترین رقم قیمتی خود یعنی ۱.۴۸ دلار رسید.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید