شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3230 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ |
282 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

بررسی روند قیمت ریپل XRP: موج صعودی فعلی به زودی تا ۰.۸۵ دلار افزایش می یابد

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از نیوز بیتیسی، 
جهش قیمت XRP بیش از ۱۵ درصددر چند روز گذشته، قیمت ریپل (XRP) از منطقه ۰.۵۳۰ دلار بالاتر رفت و حرکتی بالاتر از سطوح مقاومت ۰.۵۸۰ و ۰.۶۰۰ دلاری وجود داشت. دیروز، قیمت بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت، و از مقاومت ۰.۶۵ دلار را عبور کرد و از عملکرد بهتری نسبت به اتریوم و بیت کوین داشت.
سقف قیمتی در ۰.۷۴۴۲ دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت سود است. کاهشی جزئی به زیر سطح ۰.۷۲۰ دلار وجود داشتو قیمت تا زیر سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی حرکت صعودی رسم شده از ۰.۵۳۰ دلار به ۰.۷۴۴۲ دلار، سقوط کرد.قیمت رمزارز ریپل اکنون بالای ۰.۶۶۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساده (۴ ساعت) معامله می شود. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به ۰.۶۶۰ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت XRP/USD در حال شکل گیری است.
در روند صعودی، مقاومت فوری نزدیک منطقه ۰.۷۲۰ دلار است. اولین مقاومت کلیدی نزدیک به ۰.۷۴۴۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می تواند به سمت مقاومت ۰.۷۸۵۰ دلار افزایش یابد. بسته شدن قیمت به بالای منطقه مقاومت ۰.۷۸۵۰ دلاری می‌تواند افزایش قیمت شدیدی را به دنبال داشته باشد.
مقاومت کلید بعدی نزدیک به ۰.۸۰ دلار است. اگر خریداران بالاتر از سطح مقاومت ۰.۸۰ دلار پایدار باقی بمانند، ممکن است قیمت به سمت مقاومت ۰.۸۵۰ دلار افزایش یابد. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۸۸۰ دلاری سوق دهد.
آیا ریزش قیمتی دیگری برای XRP در راه است؟اگر XRP نتواند از منطقه مقاومت ۰.۷۲۰ دلاری را عبور کند، ممکن است کاهش قیمت دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سناریو نزولی نزدیک به منطقه ۰.۶۶۰ دلار و خط روند استحمایت اصلی بعدی در ۰.۶۳۵۰ دلار یا سطح ۵۰% فیبوناچی اصلاحی حرکت رسم شده ا از کف ۰.۵۳۰ دلار به ۰.۷۴۴۲ دلار است. اگر یک شکست نزولی و بسته شدن قیمت به زیر سطح ۰.۶۳۵۰ دلار وجود داشته باشد، ممکن است قیمت کاهش یابد. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند منطقه حمایتی ۰.۶۰۰ دلار را مجددا آزمایش کند.
اندیکاتور MACD در تایم فریم ۴ ساعته – MACD در نمودار XRP/USD اکنون در منطقه صعودی قرار داشته و سرعت خود را از دست می دهد.
RSI در تایم فریم ۴ ساعته (شاخص قدرت نسبی) – RSI در نمودار XRP/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.
سطوح حمایتی اصلی – ۰.۶۶۰۰ دلار، ۰.۶۳۵۰ دلار و ۰.۶۰۰ دلار.
سطوح مقاومت اصلی – ۰.۷۲۰ دلار، ۰.۷۴۴۰ دلار و ۰.۸۰۰ دلار.
**محتوا این مقاله توصیه مالی نمیباشد، قبل از هرگونه تصمیم گیری، بررسی های لازمه را انجام دهید**

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید