شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3904 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ |
538 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

سولانا (SOL) درحال کسب نیروی صعودی بالای ۲۰۰ دلار است و همچنان نشانه‌های مثبتی را نشان می‌دهد و ممکن است در کوتاه‌مدت مقاومت ۲۲۰ دلاری را پشت سر بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «newsbtc»، قیمت سولانا (SOL) با کسب نیروی صعودی، مقاومت ۲۰۰ دلاری در برابر دلار آمریکا (USD) را شکست. قیمت این آلت‌کوین اکنون بالاتر از ۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) 100 در تایم فریم ۴ ساعته معامله می‌شود. براساس داده‌های کراکن (Kraken)، یک خط روند صعودی اتصال‌دهنده با حمایت ۱۹۵ دلاری در نمودار ۴ ساعته سولانا/دلار آمریکا (SOL/USD) درحال شکل‌گیری است. درهمین حال اگر سولانا بتواند سطوح مقاومت ۲۰۵ و ۲۱۲ دلاری را از پیش رو بردارد، این روند صعودی می‌تواند ادامه یابد.

قیمت سولانا روند صعودی خود را گسترش می‌دهد
قیمت سولانا بالاتر از سطح ۱۵۰ دلار همچنان قوی ماند و روند صعودی خود را گسترش داد. همچنین، افزایش قابل توجهی بالاتر از سطوح ۱۶۵ و ۱۸۰ دلاری وجود داشت. قیمت این ارز دیجیتال تقریبا ۲۰ درصد افزایش یافته است و بالاتر از سطح ۲۰۰ دلار حرکت کرده است و عملکردی بهتر از بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از خود نشان داده است. افزون بر این، بالاترین سطح چند ماهه جدید در قیمت رمزارز مذکور در حدود ۲۰۴ دلار شکل گرفته و اکنون قیمت درحال تثبیت سود است. این محدوده قیمتی بالاتر از سطح فیبوناچی اصلاحی یا ریتریسمنت ۲۳.۶ درصد از حرکت صعودی از کف نوسان ۱۴۲ دلار به بالاترین سطح ۲۰۴ دلار است.
نزدیک‌ترین مقاومت پیش روی این آلت‌کوین، نزدیک سطح ۲۰۵ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نیز نزدیک به سطح ۲۱۲ دلار سر بر خواهد آورد. یک شکست صعودی یا بریک‌آوت و بسته‌شدن قیمت بالاتر از مقاومت ۲۱۲ دلاری می‌تواند زمینه را برای افزایش قابل توجه دیگری فراهم کند. مقاومت کلیدی بعدی نیز نزدیک به سطح ۲۲۰ دلار است. هر افزایش و رشد دیگری ممکن است قیمت را به سمت سطح ۲۳۲ دلار سوق دهد.
آیا اُفت‌های قیمتی سولانا با حمایت مواجه می‌شوند؟
اگر سولانا نتواند از مقاومت ۲۰۵ دلاری عبور کند، ممکن است اصلاح قیمتی به سمت پایین را آغاز کند. در این حین، حمایت اولیه در روند نزولی نزدیک سطح ۱۹۵ دلار و خط روند قرار دارد. اولین حمایت اصلی نزدیک سطح ۱۷۵ دلار یا سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از حرکت صعودی از کف نوسان ۱۴۲ دلار به بالاترین سطح ۲۰۴ دلاری است که درصورت سقوط و شکسته‌شدن آن، قیمت می‌تواند سطح ۱۶۵ دلاری را مجدداً امتحان کند. اگر بسته‌شدن کندل قیمت پایین‌تر از حمایت ۱۶۵ دلاری رخ دهد، ممکن است قیمت سولانا در کوتاه‌مدت به سمت حمایت ۱۵۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ در بازه زمانی ۴ ساعته کاهش یابد.
اندیکاتورهای تکنیکال
مکدی (MACD) 4 ساعته: اندیکاتور مکدی برای سولانا/دلار آمریکا درحال افزایش سرعت در منطقه صعودی است.
شاخص قدرت نسبی (RSI) 4 ساعته: این شاخص برای سولانا/دلار آمریکا بالاتر از سطح ۵۰ است.
سطوح حمایت اصلی: ۱۹۵ دلار و ۱۷۵ دلار.
سطوح مقاومت اصلی: ۲۰۵ دلار، ۲۱۲ دلار و ۲۲۰ دلار.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید