شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5556 |
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ |
98 بازدید
1
ارسال به دوستان

بلاکچین لایه ۲ شیبا اینو (SHIB)، شیباریوم (Shibarium)، در میانه بازار نزولی ارزهای دیجیتال، با خوش‌بینی روبرو شده است.

به گزارش  «Newsbtc»، کی‌ناین فایننس (KNINE)، پروژه‌ای که هدف آن تبدیل‌شدن به پلتفرمی پیشرو برای مشتقات سیّال استیکینگ (LSD) در شیباریوم (Shibarium) است، لیست‌شدن در بیت‌مارت (Bitmart)، صرافی بزرگ ارز دیجیتال را تضمین کرده است. این حرکت، همراه با راه‌اندازی برنامه غیرمتمرکز (dApp) در آینده‌ توسط کی‌ناین فایننس، به‌عنوان یک محرک احتمالی در راستای رشد در اکوسیستم شیباریوم دیده می‌شود.

توکن کی‌ناین فایننس عملکردی مشابه لیدو فایننس (LDO) در اتریوم (ETH) ارائه می‌دهد. لیدو به کاربران این امکان را می‌دهد تا اتریوم خود را درحالی‌که لیدو استیکد اِتر (stETH) دریافت می‌کنند، استیک کنند.

توکن‌ مذکور می‌تواند برای فعالیت‌های بیشتر دیفای (DeFi) استفاده شود. درهمین حال، کی‌ناین فایننس سازوکار مشابهی را برای شیباریوم در نظر گرفته و به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های خود را استیک کنند و درمقابل یک دارایی سیّال دریافت کنند. این کار نه تنها مشارکت در شبکه شیباریوم را افزایش می‌دهد، بلکه کاربرد بیشتری را برای دارایی‌های استیک‌شده باز می‌کند.

نگاهی گذرا به قیمت KNINE
در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن KNINE نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد کاهش یافته است و ۰.۰۰۰۰۹۰۶۳ دلار ارزش دارد. درنتیجه، توکنِ همراه شیبا اینو (SHIB) امروز برخلاف احساسات خوش‌بینانه‌ای که در پاسخ به اعلام لیست‌شدن در صرافی رمزارز به وجود آمد، رنگ باخت و نزول کرد.

با وجود این‌که توکن بومی کی‌ناین فایننس موفق به فهرست‌شدن در یک صرافی بزرگ شد، در ۱۴ روز گذشته با کاهش شدید ۵۰ درصدی روبرو شده و از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۳۴۶۸ دلار در (۱۰ مارس ۲۰۲۴)، ۷۵ درصد سقوط کرده است.

در همین راستا، به نظر می‌رسد که اُفت امروز KNINE با کاهش قیمت کلی شیبا اینو هم‌سو باشد، زیرا قیمت شیبا اینو نیز در روز چهارشنبه به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافت. شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶۹۲ دلار معامله شد که تقریباً ۱۱ درصد در ۲۴ ساعت گذشته اُفت داشته است و این امر باعث ایجاد گمانه‌زنی درمورد نوسانات احتمالی قیمت می‌شود.

با این وجود، لیست‌شدن در بیت‌مارت، چهل و چهارمین صرافی بزرگ ارز دیجیتال براساس ترافیک ماهانه، یک بُرد بزرگ برای کی‌ناین فایننس است. این امر باعث افزایش دسترسی و نقدینگی برای توکن KNINE می‌شود و به‌شکل بالقوه‌ای سرمایه‌گذاران و کاربران جدیدی را به اکوسیستم شیباریوم جذب می‌کند.

تحولات مهم در پیش است
کی‌ناین فایننس درجهت افزایش بهره‌وری، اخیراً از نسخه اولیه‌ی برنامه غیرمتمرکز (dApp) آتی خود رونمایی کرد. گفته می‌شود این پلتفرم از توکن بون شیبا سوآپ (BONE) شیبا اینو برای پاداش‌های اعتبارسنجی استفاده خواهد کرد.

کاربرانی که BONE خود را در کی‌نان فایننس استیک کنند، یک نسخه رَپد‌شده (knBONE) دریافت می‌کنند، درحالی‌که توکن‌های اصلی آن‌ها قفل می‌ماند و این موضوع به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هم‌زمان در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی شرکت و پاداش کسب کنند.

درهمین راستا، این ادغام با بون شیبا سوآپ یک رابطه هم‌زیستی میان این دو پروژه ایجاد می‌کند و مشارکت در اکوسیستم گسترده‌تر شیباریوم را مورد تشویق قرار می‌دهد.

درحالی‌که KNINE تصویری امیدوارکننده برای آینده شیباریوم ترسیم می‌کند، برخی عوامل نیاز به توجه دارند. رکود فعلی در بازار رمزارز می‌تواند منجر به نوسانات قیمتی برای توکن بومی کی‌ناین فایننس شود. افزون بر این، موفقیت کلی کی‌ناین فایننس به پذیرش گسترده‌تر شیباریوم بستگی دارد. شیباریوم به‌عنوان یک راه‌حل نسبتاً جدید لایه ۲، برای ایجاد یک اکوسیستم قوی نیاز به جذب توسعه‌دهندگان و کاربران دارد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید