شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5957 |
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰ |
26 بازدید
1
ارسال به دوستان

مسعود اوزیل، ستاره ی سابق فوتبال آلمان که اصالتاً ترکیه ای اما متولد آلمان است، با انتشار ویدئوی جدیدی از خود در اینستاگرامش، تغییرات بدنی خود را به رخ کشید. بازیکن سابق تیم های آرسنال و رئال مادرید، نزدیک به یک سال قبل، در سن ۳۴ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. او که از قرار […]

مسعود اوزیل، ستاره ی سابق فوتبال آلمان که اصالتاً ترکیه ای اما متولد آلمان است، با انتشار ویدئوی جدیدی از خود در اینستاگرامش، تغییرات بدنی خود را به رخ کشید.

بازیکن سابق تیم های آرسنال و رئال مادرید، نزدیک به یک سال قبل، در سن ۳۴ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

او که از قرار معلوم تصمیم گرفته تمرکز خود را بر روی حجیم سازی اندامش بگذارد، روند پیشرفت خود را از طریق صفحه ی مجازی اش با طرفداران خود به اشتراک می گذارد.

تمرینات سخت و سنگین او در ماه های اخیر حتی کسانی همچون کریستیانو رونالدو را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

و حالا جدیدترین ویدئوی اوزیل از تمرینات طاقت فرسایش سبب شده مخاطبانش به او لقب «هیولا» دهند.

اوزیل ویدئویی از خود منتشر کرده که او را با جلیقه ی وزنه دار بر تن و یک جفت وزنه ی ۵۰ کیلوگرمی در هر دو دست نشان می دهد.

اندام او در این ویدئو بسیار بزرگ تر از قبل به نظر می رسد.

ستاره ی سابق فوتبال آلمان، در فهرست اولیه ی این کشور برای شرکت در جام جهانی بالای ۳۵ سال قرار دارد که در سال جاری میلادی با حضور اسطوره های فوتبال در انگلیس برگزار خواهد شد.

از هم‌تیمی های آینده ی او در جام جهانی بالای ۳۵ سال می توان به سامی خدیرا، بازیکن سابق رئال مادرید و کوین کورانی، بازیکن سابق شالکه اشاره کرد.

اوزیل طی ۸ سال حضور خود در تیم رئال مادرید که در سال ۲۰۱۳ با قراردادی ۴۲/۵ میلیون پوندی به آن پیوست، بیش از ۲۵۰ بازی با این تیم در رقابت های گوناگون داشت.

او ۴ قهرمانی با رئال مادرید در جام حذفی فوتبال انگلیس را تجربه کرد و ۱۹ پاس گل برای رئال مادرید در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلیس داشت. این رکورد در باشگاه رئال مادرید کماکان به مسعود اوزیل تعلق دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید