شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7296 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ |
301 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

«سم بَنکمن فرید»، مدیرعامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX به اقدام قانونی علیه افراد مشهور کمک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «News.bitcoin»، در چرخش قابل‌توجهی از رویدادها، «سَم بَنکمن فرید»، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق صرافی رمزارز FTX، با سرمایه‌گذاران توافق کرده است و همکاری مهمی را در پرونده‌های حقوقی درحالِ انجام علیه افراد مشهور و برجسته ارائه می‌دهد. این تسویه‌حسابِ در انتظارِ تأیید دادگاه، می‌تواند لحظه‌ای مهم در نبردهای حقوقی گسترده پس از فروپاشی عظیم صرافی ارز دیجیتال مذکور باشد.
«بَنک‌من فرید»، سرمایه‌دار سابق رمزارز، زندانی و محکوم کنونی با سرمایه‌گذاران تسویه حساب می‌کند
همکاری بنیان‌گذار FTX پس از محکومیت اخیر او به ۲۵ سال زندان به‌دلیل کلاهبرداری، به‌عنوان یک دارایی کلیدی در شکایت دسته‌جمعی که طرفداران مشهور FTX ازجمله دیوید اورتیز، آدونیس هاسلم، اورلاندو بُلوم، لَری دیوید، کیتی پِری، شکیل اونیل، ژیزل بوندشن و تام بِرَدی را هدف قرار می‌دهد، تبدیل می‌شود.
همان‌طور که در اسناد دادگاه برای اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، این توافق‌نامه ایجاب می‌کند که بَنکمن فرید تمام اطلاعات غیرمجاز درباره دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را ارائه دهد. هدف این همکاری، تقویت پرونده شاکی علیه سلبریتی‌هایی است که ادعا می‌شود اوراق بهادار ثبت‌نشده صرافی ارز دیجیتال را تبلیغ می‌کنند.
تأثیر بالقوه این توافق، عمیق است و شاکیان امیدوار هستند تا خسارات قابل‌توجهی را از این افراد مشهور ناشی از خرابی صرافی کریپتو FTX جبران کنند. از سوی دیگر، نمایندگان حقوقی افراد مشهور درگیر در این پرونده هنوز پاسخی ارائه نداده و بر عدم قطعیت مداوم و مخاطرات بالای این دعوا تأکید می‌کنند.
براساس مفاد قرارداد مذکور، بَنکمن فرید قرار است اطلاعات مالی درخور توجهی را فاش کند و به ابتکار عمل گسترده‌تری برای محاکمه افراد مرتبط با استراتژی‌های بازاریابی FTX کمک کند. این تحول پس از آن رخ می‌دهد که مدیرعامل سابق صرافی ذکرشده درخواست تجدید نظر علیه محکومیت و حکم خود را به دادگاه تجدید نظر نیویورک ارائه کرد. درصورت پذیرفته‌شدن این توافق، بنیان‌گذار صرافی ارز دیجیتال FTX از هرگونه ادعاء مسئولیتی مبرّا خواهد بود.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید