شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8716 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ |
84 بازدید
1
ارسال به دوستان

قیمت شیبا اینو (SHIB) امروز (۲۴ اردیبهشت) با کاهش قابل‌توجه نزدیک به ۴ درصد همراه بود و این اُفت قیمت باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در بازار این رمزارز شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، با وجود اصلاح قیمتی که شیبا اینو (SHIB) در طول هفته گذشته تجربه کرده است، این میم‌کوین امروز (۲۴ اردیبهشت) نیز روند نزولی خود را ادامه داد و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. همچنین، در بحبوحه این اُفت قیمت، مشاهده شد که یک نهنگ، ۱۰۰ میلیارد شیبا اینو را به پلتفرم معاملاتی کوین‌بیس (Coinbase) منتقل کرده است. این پدیده باعث ایجاد موجی از گمانه‌زنی‌ها درمورد حرکات آتی قیمت میم‌کوین مذکور با مضمون سگ شده است. علاوه بر این، با وجود تلاش‌های اخیر جامعه ارز دیجیتال مذکور در راستای سوزاندن توکن و ارتقاء اکوسیستم  شیبا اینو، روند نزولی مداوم قیمت این میم‌کوین، افکار نزولی را در میان سرمایه‌گذاران تقویت کرده است.
۱۰۰ میلیارد SHIB به کوین‌بیس منتقل شد: ماجرا چیست؟
طبق داده‌های ردیاب زنجیره‌ای The Data Nerd، آدرس کیف‌پول یک نهنگ، امروز، ۱۰۰ میلیارد شیبا اینو را به صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس واریز نموده است. توجه به نکته ذکرشده مهم است که این امر الزاماً به معنای یک تراکنش فروش نیست. با این وجود و با توجه به سقوط فعلی قیمت SHIB، گمانه‌زنی‌ها درمورد پیامدهای این انتقال همچنان ادامه دارد.
درهمین حال، داده‌ها نشان می‌دهند که توکن‌های منتقل‌شده، با میانگین قیمت ۰.۰۰۰۰۲۴۰۸ دلار خریداری شده‌اند. طبق گزارش‌ها، درصورت فروش این توکن‌ها درحال‌حاضر، نهنگ موردبحث، متحمل ضرر ۱۷۸ هزار دلاری خواهد شد. همچنین، با بررسی بیشتر، درحالی‌که چند تراکنش گذشته آن حول محور SHIB بوده است، مشخص شد که این آدرس، هیچ توکن دیگری در کیف‌پول خود ندارد.
این انتقال ارز دیجیتال به کیف‌پول صرافی کوین‌بیس، همزمان با اُفت قیمت شیبا اینو، باعث ایجاد گمانه‌زنی درمورد ادامه روند نزولی قیمت میم‌کوین مذکور شده است، زیرا ممکن است این نهنگ، توکن‌های انتقال داده شده به کوین‌بیس را به حراج گذارد که این مسئله نشان از کاهش اعتماد به پتانسیل افزایش قیمت شیبا اینو در آینده دارد.
قیمت شیبا اینو درحال سقوط است. آیا نزول قیمتی بیشتری در راه است؟
درحالی‌که در زمان نگارش این مطلب، قیمت SHIB در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۸۴ درصد کاهش یافته است، اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۱۷۳ دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار (مارکت‌کپ) این میم‌کوین نیز ۳.۷۶ درصد کاهش را شاهد بوده و به ۱۲.۸۱ میلیارد دلار رسیده است. این درحالی است که حجم معاملات ۲۴ ساعته شیبا اینو ۲۳.۱۴ درصد رشد را تجربه کرده و به ۲۲۲.۰۱ میلیون دلار رسیده است.
از طرف دیگر، داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) کاهش ۱.۶۸ درصدی در سررسید بهره باز (اُپن اینترست) SHIB را نشان می‌دهد که به رقم ۵۷.۹۹ میلیون دلار رسیده است و به دنبال آن حجم معاملات مشتقات شیبا اینو رشد ۴۶.۴۶ درصدی را ثبت نموده و ۸۴.۳۹ میلیون دلار را مشاهده کرده است. درهمین راستا، داده‌های ذکرشده، با نشان دادن فعالیت تجاری بیشتر همراه با کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به این دارایی دیجیتال، بر نوسانات فعلی بازار شیبا اینو تأکید می‌کند. همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) به روی عدد ۳۸ قرار گرفته است که نشان‌دهنده فشار فروش بر روی میم‌کوین مذکور است.
با توجه به این‌که تحلیل‌های تکنیکال نیز نشان از فشار فروش برای این دارایی دارند، ممکن است در کوتاه‌مدت شاهد نزول‌های بیشتری در این رمزارز باشیم. با این حال، با نگاهی به چشم‌انداز بلندمدت، رویداد سپری‌شده هاوینگ بیت‌کوین (BTC) که منجر به نصف‌شدن پاداش استخراج BTC شده، می‌تواند باعث افزایش قیمت شیبا اینو نیز شود. افزون بر این، رشد قیمت SHIB می‌تواند با جنبه‌های صعودی مانند میزان توکن‌سوزی مداوم و توسعه اکوسیستم شیبا اینو همراه شود.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید