شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8042 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ |
423 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

قیمت نقره با بازیابی ضررهای اخیر خود که در جلسه‌ی قبل ثبت شده بود، در روز چهارشنبه در حوالی ۲۶.۵۰ دلار به ازای هر اونس تروی معامله شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از «اف‌ایکس استریت» قیمت نقره با بازیابی ضررهای اخیر خود که در جلسه‌ی قبل ثبت شده بود، در ساعات معاملاتی آسیا در روز چهارشنبه در حوالی ۲۶.۵۰ دلار به ازای هر اونس تروی معامله شد. 
در چشم‌انداز دیگر، دلار آمریکا (USD) به لطف افزایش بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده تقویت شد و البته فعالان بازار پیش از تصمیم‌گیری سیاستی فدرال رزرو، موضع محتاطانه‌ای را اتخاذ کردند.
بررسی گزارش‌های کلیدی حاکی از آن است که داده‌های قوی‌تر هزینه‌ی نیروی کار ایالات متحده، بحث‌ها را در مورد به تاخیر انداختن کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به دلیل فشارهای تورمی برانگیخته است.
شاخص هزینه‌ی اشتغال ایالات متحده در سه ماهه‌ی اول، ۱.۲% افزایش یافت که بزرگترین افزایش خود را در یک سال گذشته منعکس کرد و از انتظار ۱.۰% و رقم قبلی ۰.۹% فراتر رفت. این داده‌ها بر فشارهای دستمزد موجود تأکید می‌کند که می‌تواند منجر به تشدید تأثیر تورم مستمر در اقتصاد ایالات متحده شود.
معامله‌گران از انتظارات برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری کاسته‌اند؛ البته این انتظارات قبلأ تحت تاثیر داده‌های اقتصادی قوی ایالات متحده و تورم مستمر افزایش یافته بود.
با توجه به گزارش ابزار نظارت بر نرخ گروه CME، احتمال اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را در سطح فعلی ۵.۵ درصد در ژوئن حفظ کند، به ۹۱.۶ درصد افزایش یافته است. آنچه مسلم است چشم‌انداز نرخ‌های بهره بالاتر، در عین حال که هزینه‌ی فرصت نگهداری دارایی‌های بدون بازده مانند نقره را افزایش می‌دهد، از  جذابیت آن می‌کاهد.
انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران، قبل از بیانیه‌ی سیاست پولی فدرال رزرو، به گزارش تغییرات استخدامی ADP و PMI تولید ISM از ایالات متحده در روز چهارشنبه، توجه کنند. این داده‌های منتشرشده احتمالاً بینش بیشتری در مورد وضعیت فعلی اقتصاد ایالات متحده ارائه می‌دهد و همچنین بر انتظارات بازار در مورد تصمیمات سیاست پولی آتی تأثیر می‌گذارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید