شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-13
تبلیغات
کد خبر: 4504 |
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ | ارسال توسط :
5 بازدید
1
ارسال به دوستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش پدال، ایلیا نیچف اخیراً از فراری ایتالیا در دادگاه آمریکا به خاطر عدم تعمیر کامل نقص ترمز خودروی خود شکایت کرده است. او در این لایحه مدعی شده ایتالیایی‌ها تنها راه‌حلی موقتی برای رفع مشکل در نظر گرفته‌اند و این امر باعث شده مالکان خودروها پشت فرمان محصولاتی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش پدال، ایلیا نیچف اخیراً از فراری ایتالیا در دادگاه آمریکا به خاطر عدم تعمیر کامل نقص ترمز خودروی خود شکایت کرده است. او در این لایحه مدعی شده ایتالیایی‌ها تنها راه‌حلی موقتی برای رفع مشکل در نظر گرفته‌اند و این امر باعث شده مالکان خودروها پشت فرمان محصولاتی غیر ایمن بنشینند.

نیچف فراری ۴۵۸ ایتالیا مدل ۲۰۱۰ خود را در سال ۲۰۲۰ خریداری کرده و می‌گوید از همان روز اول شاهد مشکلات ترمز بوده است. او در شکایت خود به یک حادثه اشاره کرده و گفته که به دنبال دور زدن در یک خیابان با شیب نسبتاً زیاد بوده اما خودرو پس از فشار پدال ترمز سرعت را کاهش نداده است. نیچف می‌گوید نمایندگی فراری اظهار داشته این موضوع عادی تلقی می‌شود.

فراری در اکتبر ۲۰۲۱ فراخوان داوطلبانه‌ای را برای ۴۵۸ ایتالیا، ۴۵۸ اسپچیاله، ۴۵۸ اسپچیاله آپرتا، ۴۵۸ اسپایدر، ۴۸۸ GTB و ۴۸۸ اسپایدر اعلام کرد. این خودروساز ایتالیایی اظهار داشت احتمال نشتی روغن ترمز وجود دارد که می‌تواند باعث کاهش کارایی ترمز و یا از بین رفتن کامل قدرت توقف خودرو شود اما در آن زمان ریشه این مشکل کشف نشد. دومین فراخوان فراری در اواسط سال ۲۰۲۲ و به خاطر از کار افتادن سیستم ترمز اعلام شد. این فراخوان که شامل خودروهای مدل ۲۰۰۵ نیز بود بیش از ۲۳ هزار مالک را تحت تأثیر قرار داد.

فراری اظهار داشت درپوش مخزن روغن ترمز در این خودروها شاید به‌طور کامل بسته نشده باشد که این امر می‌تواند باعث ایجاد مکش در مخزن شده و نهایتاً نشتی روغن ترمز را در پی داشته باشد. ایتالیایی‌ها با نصب یک درپوش جدید و به‌روزرسانی نرم‌افزاری مشکل یاد شده را حل کردند. این فراخوان شامل محصولات متنوع از ۶۱۲ اسکاگلیتی گرفته تا روما بود اما خودروهای ۴۵۸ یا ۴۸۸ مربوط به فراخوان اولیه در لیست فراخوان دوم دیده نمی‌شدند. نیچف در شکایت خود ادعا می‌کند فراری می‌توانست با تعویض سیلندر ترمز این مشکل را حل کند اما چنین کاری را انجام نداده است. او همچنین می‌گوید فراری به مشتریان درباره ادامه‌دار بودن نقص سیستم ترمز خودروها اطلاع‌رسانی نکرده است. یکی از سخنگوهای فراری نیز در این رابطه بیانیه‌ای صادر نموده که به شرح زیر است: ایمنی و سلامتی مشتریان بالاترین اولویت ماست. ما بر اساس بالاترین و سخت‌گیرانه‌ترین دستورالعمل‌های ایمنی و امنیتی کار می‌کنیم تا مطمئن شویم محصولات ما همیشه به قوانین و مقررات موجود احترام می‌گذارند

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید