شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6919 |
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ |
194 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام (Crypto.Com) پیش‌بینی می‌کند که هاوینگ بیت‌کوین ممکن است باعث فشار فروش بر این رمزارز شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Benzinga»، «کریس مارزالک»، مدیرعامل صرافی رمزارز کریپتو دات کام (Crypto.Com) پیش‌بینی می‌کند که با نزدیک‌شدن به رویداد هاوینگ بیت‌کوین (BTC) (نصف‌شدن پاداش استخراج بیت‌کوین) افزایش و فشار فروش رخ دهد. این رخداد که انتظار می‌رود به‌طور قابل‌توجهی قیمت بیت‌کوین را در طول زمان افزایش دهد، پیش‌بینی می‌شود در حدود (۲۰ آوریل) رخ دهد.
چه اتفاقی افتاد؟
رویداد «هاوینگ» عرضه جدید بیت‌کوین را کاهش می‌دهد و از نظر تاریخی تأثیر مثبتی بر قیمت‌ها داشته است. با این حال، بلومبرگ گزارش داد که با توجه به این‌که بیت‌کوین در اواسط ماه (مارس) به بالاترین رکورد قیمتی خود رسیده است، درمورد تکرار عملکرد صعودی آن، تردید وجود دارد.
مارزالک عنوان کرد که با نزدیک‌شدن به تاریخ رخداد موردبحثِ بیت‌کوین، ممکن است به‌دلیل معاملات نوسانی «با شایعه بخر، با خبر بفروش»، افزایش فروش وجود داشته باشد. با وجود این، وی اطمینان دارد که رویداد هاوینگ در یک دوره طولانی‌تر «تفاوت قابل‌توجهی» ایجاد خواهد کرد که یک «تحول مثبت برای بازار رمزارز» است.
از سوی دیگر، ورود وجوه به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین در سه‌ماهه اول سال در ایالات متحده به این ارز دیجیتال کمک کرد تا ماه گذشته به بالاترین سطح قیمت (ATH) خود یعنی ۷۳۷۹۸ دلار برسد.
مدیرعامل کریپتو دات کام پیش‌بینی خود را برای «تحرکات نسبتاً مناسب طی شش ماه پس از هاوینگ بیت‌کوین» ابراز داشت.
چرا این مسئله مهم است؟
«ویلی وُو»، تحلیل‌گر ارز دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که معرفی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین به‌طور بالقوه‌ای باعث می‌شود قیمت بیت‌کوین از طلا (XAU) فراتر رود. این پیش‌بینی در پی معرفی اخیر صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین انجام شد.
با وجود تأیید بیت‌کوین توسط غول سرمایه‌گذاری بلک‌راک (BlackRock.Inc)، تردید نسبت به ارز دیجیتال در میان بسیاری از متخصصان مالی همچنان وجود دارد که در یک رویداد خبری اخیراً در میامی ابراز شد.
با وجود کاهش شدید قیمت بیت‌کوین از حدود ۷۰۵۰۰ دلار به پایین‌ترین سطح ۶۲۸۰۰ دلار در آخر هفته، «ماکس کایزر»، مدیرعامل و بنیان‌گذار BecauseBitcoin.com همچنان خوش‌بین است. او از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران خواست که کاهش قیمت ارزهای دیجیتال را به‌مثابه یک اصلاح قیمتی سالم در نظر بگیرند که دلیلی برای وحشت وجود ندارد.
درنهایت، براساس داده‌ها، بیت‌کوین درحال‌حاضر با قیمت ۶۲۶۸۲ دلار معامله می‌شود که امروز با کاهش ۱.۲۳ درصدی مواجه است؛ اما با این حال افزایش درخور توجه ۴۱.۹۱ درصدی نسبت به ابتدای سال را نشان می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید