شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7480 |
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ |
176 بازدید
4
ارسال به دوستان

قیمت توکن بومی ریپل (XRP) بالاتر از مقاومت ۰.۵۰ دلار درحال بهبود است که نشان‌ از یک سوگیری مثبت داشته و ممکن است به بالای سطوح ۰.۵۸۰ و ۰.۶۰۰ دلار صعود کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Newsbtc»، در نمودار ۴ ساعته جفت رمزارز ریپل/دلار آمریکا (XRP/USD) و براساس داده‌های کراکن (Kraken)، یک بریک‌آوت در بالای خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۰.۵۲۲۰ دلار صورت پذیرفت. درهمین حال، اگر کندل قیمت در بالای مقاومت ۰.۵۸۰ دلار بسته شود، این ارز دیجیتال می‌تواند گارد صعودی به خود گیرد.
هدف قیمت ریپل (XRP) بالاتر است
پس از کاهش شدید قیمت، توکن بومی ریپل در نزدیکی منطقه ۰.۳۸۸۰ دلار حمایت و پشتیبانی شد که این به تشکیل یک کف و پایه قیمتی منجر شد و مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، افزایش جدیدی را آغاز کرد و به بالای مقاومت ۰.۴۵۰ دلار صعود نمود. براین اساس، گاوها (خریداران) توانستند قیمت آلت‌کوین مذکور را به بالای مقاومت ۰.۵۰ دلار برسانند.
درهمین راستا، قیمت XRP به بالای سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی (ریتریسمنت) از محدوده نوسانی ۰.۶۴۲۰ دلار به پایین ۰.۳۸۷۵ دلار، صعود کرد. علاوه بر این، در نمودار ۴ ساعته جفت رمزارز XRP/USD، این ارز دیجیتال با گذر از خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۰.۵۲۲۰ دلار دست و پنجه نرم می‌کند. براین اساس، قیمت توکن بومی ریپل اکنون بالای ۰.۵۱۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) 100 در تایم فریم ۴ ساعته درحال معامله است.
همچنین، در دسترس‌ترین سطح مقاومت، نزدیک به ناحیه ۰.۵۶۵۰ دلار است و مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۰.۵۸۲۰ دلار یا سطح ۷۶.۴ فیبوناچی اصلاحی در حرکت نزولی از سطح ۰.۶۴۲۰ دلار تا به سمت پایین ۰.۳۸۷۵ دلار است.

با این وجود، بسته‌شدن کندل قیمت در بالای منطقه مقاومتی ۰.۵۸۲۰ دلاری می‌تواند باعث شتاب صعودی بیشتر قیمت XRP شود، به‌گونه‌ای‌که مقاومت کلیدی بعدی در حدود ۰.۶۲۰ دلار ظاهر خواهد شد. دراین حالت، اگر خریداران بالاتر از سطح مقاومت ۰.۶۲۰ دلار پیش روند و این سنگر را حفظ کنند، ممکن است قیمت رمزارز مذکور به سمت مقاومت ۰.۶۸۰ دلار نیز افزایش یابد. هرگونه رشد بیشتر ممکن است قیمت توکن بومی ریپل را به سمت مقاومت ۰.۷۰ دلاری سوق دهد.
یک ریزش قیمتی دیگر؟
اگر XRP نتواند منطقه مقاومت ۰.۵۸۲۰ دلاری را از پیش رو بردارد، ممکن است با کاهش قیمت دیگری روبرو شود. دراین صورت حمایت اولیه در سمت نزولی، نزدیک به سطح ۰.۵۴۰ دلار است. همچنین، پشتیبانی اصلی بعدی در سطح ۰.۵۱۵۰ دلار قرار دارد که اگر قیمت این آلت‌کوین رو به پایین و به زیر سطح ۰.۵۱۵۰ دلار شکسته شود، ممکن است با اُفت بیشتری مواجه شود. درمورد ذکرشده، قیمت می‌تواند منطقه حمایتی ۰.۴۶۵۰ دلار را دوباره آزمایش کند.
اندیکاتورهای تکنیکال
اندیکاتور مکدی (MACD) 4 ساعته: مکدی برای ریپل/دلار آمریکا اکنون در منطقه صعودی درحال سرعت‌گرفتن است.
شاخص قدرت نسبی (RSI) 4 ساعته: RSI برای XRP/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.
سطوح پشتیبانی اصلی: ۰.۵۴۰، ۰.۵۱۵۰ و ۰.۴۶۵۰ دلار.
سطوح مقاومت اصلی: ۰.۵۶۵۰، ۰.۵۸۲۰ و ۰.۶۲۰ دلار.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید