شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7004 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ |
379 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

تیم استپن (STEPN) با آدیداس (Adidas) برای عرضه‌ی کلکسیون مشترک توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) کفش ورزشی همکاری می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «News.bitcoin»، استپن (STEPN)، یک اپلیکیشن سبک زندگی و کسب درآمد از تحرک (move-to-earn) درحال برقراری روابط همکاری با برندهای بزرگ پوشاک ورزشی است. این سازمان به‌تازگی با شرکت آدیداس (Adidas)، کمپانی پوشاک آلمانی، برای عرضه‌ی کلکسیون توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) کفش‌های جنسیس همکاری کرده است. درهمین حال، این کلکسیون که نشان‌دهنده‌ی آغاز همکاری یک‌ساله‌ی این دو شرکت است، شامل ۱۰۰۰ توکن NFT الهام‌گرفته از «برجسته‌ترین طرح‌‌های» کفش‌های مخصوص دویدن آدیداس و با نشان تجاری مشترک هر دو شرکت می‌باشد.
همان‌طور که در بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده توسط استپن گزارش شده است، کلکسیون کفش‌های جنسیس بر بستر بلاکچین سولانا (SOL) راه‌اندازی خواهد شد و شامل هزار آیتم منحصربه‌فردِ ملهم از «برجسته‌ترین طرح‌های» کفش‌های ورزشی آدیداس است. این کلکسیون نمایانگر شروع یک همکاری مشترک میان این دو سازمان است که با هدف تولید اقلام NFT بیشتر و همچنین اقلام فیزیکی در آینده برنامه‌ریزی شده است.
درهمین راستا، کفش‌های جنسیس در دو مرحله عرضه خواهند شد. مرحله‌ی اول به ۲۰۰ کاربر وفادار، این امکان را می‌دهد تا یک NFT رزروشده را خریداری کنند. مرحله‌ی دوم نیز شامل یک پروسه قرعه‌کشی عمومی است که در آن توکن‌های غیرقابل تعویض باقی‌مانده به عموم مردم ارائه می‌شود.
استپن درمورد اهمیت ابتکار «فیجِتال» (فیزیکی و دیجیتال) برای برنامه‌های پاداش مشابه اظهار نظر کرد. بر این اساس، «شیتل مانگانی»، مدیرعامل استپن، بیان کرد:
«این‌که چنین مشارکت فیزیکی و دیجیتالی یا “فیجِتال” بین پُرکاربردترین برنامه‌ی سبک زندگی و یک برند جهانی مانند آدیداس اکنون به واقعیت تبدیل شده است، نشان‌دهنده‌ی مسیری است که پاداش‌های مرتبط با برنامه‌های سبک زندگی درحال طی کردن هستند.»
استپن پیش از این با اشاره به همکاری موردبحث، اعلام کرده بود که هنگام راه‌اندازی یک بسته‌ی حمایتی ۳۰ میلیون امتیازی برای کاربرانش، از همکاری با «یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ورزشی جهان» رونمایی خواهد کرد. این بسته‌ی حمایتی، از سازوکار‌هایی استفاده می‌کند که توسط پروژه‌های دیگر به‌کار گرفته می‌شود، پروژه‌هایی که از این شیوه امتیازدهی به‌عنوان پایه‌ای برای توزیع توکن‌ها براساس عملکرد و شرایط چنین کمپین‌هایی استفاده می‌کنند.
استپن پیش‌تر با «استیو آاُکی»، دی‌جی و تهیه‌کننده‌ی موسیقی مجموعه انیمه «شبح درون پوسته» و گروه فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا همکاری کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید