شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7992 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵ |
245 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

بلاک‌چین لایه۱ سویی (Sui) ازطریق مشارکت میستِن لبز (Mysten Labs)، با گوگل کلاود (Google Cloud) برای پشتیبانی از آینده وب۳ همکاری می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cryptodaily»، سویی (SUI)، بلاک‌چین لایه۱ و پلتفرم قرارداد هوشمند که توسط تیم تحقیقاتی اصلی سازنده پروژه‌های لیبرا (Libra) و دی‌یِم (Diem) فیسبوک (Facebook) ساخته و راه‌اندازی شده است، ازطریق همکاری با میستِن لبز (Mysten Labs)، با گوگل کلاود (Google Cloud) درجهت پشتیبانی از آینده وب۳ همکاری می‌کند. این تلاش مشترک بر روی ارتقاء امنیت، مقیاس‌پذیری، ابزارهای توسعه‌دهنده و تجارب کاربری در طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی وب۳ و مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) تمرکز خواهد کرد.
ابتکارات کلیدی این مشارکت عبارت هستند از:
اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) داده‌محور
گوگل کلاود با ادغام داده‌های بلاکچین سویی در مجموعه داده‌های عمومی بیگ‌کوئری (BigQuery)، تعهد خود را به اکوسیستم توسعه سویی تقویت کرد. این اقدام به توسعه‌دهندگان، ابزارهای تحلیلی قدرتمندی ارائه می‌دهد تا بینش‌های جدیدی را به روی آن‌ها بگشایند و امکان ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز نوآورانه را فراهم کنند.
توسعه تقویت‌شده با هوش مصنوعی

تجربه‌ی کاربری روان
فناوری زدکِی لاگین (zkLogin) سویی، با برطرف کردن برخی از شکاف‌ها میان برنامه‌های کاربردی سنتی (وب۲) و غیرمتمرکز (وب۳)، قبلاً پتانسیل این همکاری را نشان داده است. زدکِی لاگین، یک عنصر رمزنگاری بنیادی است که از اعتبارات OAuth گوگل و سایر پلتفرم‌های وب۲ معتبر استفاده می‌کند و امکان احراز هویت بدون اصطکاک کیف‌پول‌های ارز دیجیتال و dAppها بر روی بلاکچین سویی را فراهم می‌کند.
زیرساخت مستحکم و مقیاس‌پذیر
سویی از زیرساخت مقیاس‌پذیر جهانی گوگل کلاود برای تقویت امنیت و توان عملیاتی بالای شبکه خود استفاده کرد. این یکپارچه‌سازی، عملکرد بالا و ظرفیت بدون دردسری را برای مقیاس‌پذیری تضمین می‌کند. درهمین حال، «ایوان چِنگ»، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار میستِن لبز، بیان کرد:
«همکاری با گوگل کلاود به ما کمک می‌کند تا توسعه‌ی تجارب وب۳ امن، مقیاس‌پذیر و کاربرمحور را سرعت ببخشیم. …زیرساخت و قابلیت‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی گوگل کلاود، نقاط قوت تکنولوژیکی منحصربه‌فرد سویی را تکمیل می‌کند و به تمام انواع توسعه‌دهندگان، این قدرت را می‌دهد تا نسل بعدی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را بر روی سویی ایجاد کنند.»
علاوه بر این، «اِمیت زاوری»، معاون رئیس و مدیرکل و رئیس پلتفرم گوگل کلاود، گفت: «ما با زیرساخت ابری امن و قابلیت‌های هوش مصنوعی خود متعهد به پشتیبانی از نوآوری وب۳ هستیم. …فناوری پیشرفته‌ی بلاک‌چین سویی و تعهد آن‌ها به تجارب کاربرپسند، آن‌ها را به همکار ارزشمندی برای ارائه‌ی اپلیکیشن‌های تحول‌آفرینی تبدیل می‌کند که می‌توانند به‌راحتی توسط توسعه‌دهندگان وب۳ و وب۲ پذیرفته شوند.»
گوگل کلاود همچنین ازطریق برنامه‌ی استارت‌آپ وب۳ خود متعهد به توانمندسازی جامعه‌ی توسعه‌دهندگان سویی است. این ابتکار شامل منابعی مانند اعتبارات گوگل کلاود، دسترسی به کانال‌های دیسکورد (Discord) با متخصصان وب۳، کمک‌های مالی بنیادی و رویدادهای جهانی است که همگی برای تسریع توسعه‌ی برنامه‌های نوآورانه، بر روی سویی طراحی شده‌اند.
درباره سویی
سویی اولین بلاکچین لایه۱ و پلتفرم قرارداد هوشمند در نوع خود است که از پایه برای ایمن، خصوصی، امن و دردسترس قراردادن مالکیت دارایی‌های دیجیتال برای همگان، طراحی شده است. مدل شیءمحور این بلاکچین که مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی موو است، امکان اجرای موازی، نهایی‌سازی زیر یک ثانیه و دارایی‌های غنی درون زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. سویی با پردازش و ذخیره‌سازی مقیاس‌پذیر افقی، از طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی با سرعتی بی‌نظیر و با هزینه‌ای کم پشتیبانی می‌کند. سویی یک پیشرفت جهشی در بلاک‌چین بوده و پلتفرمی است که سازندگان و توسعه‌دهندگان می‌توانند بر بستر آن تجارب شگفت‌انگیز و کاربرپسند بسازند.
درباره میستِن لبز
میستِن لبز، تیمی از متخصصان برجسته در زمینه سیستم‌های توزیع‌شده، زبان‌های برنامه‌نویسی و رمزنگاری هستند که بنیان‌گذاران آن‌ها مدیران ارشد و معماران ارشد پروژه‌های پیشگام بلاکچین بوده‌اند. ماموریت میستِن لبز ایجاد زیرساخت اساسی برای وب۳ است.
درباره گوگل کلاود
گوگل کلاود رویکرد جدیدی به فضای ابری است که ابزارهای هوش مصنوعی، زیرساخت، توسعه‌دهنده، داده، امنیت و همکاری را برای امروز و آینده ارائه می‌دهد. گوگل کلاود با زیرساخت عظیم خود در مقیاس عظیم، تراشه‌های سفارشی، مدل‌های هوش مصنوعی تولیدکننده و پلتفرم توسعه و همچنین برنامه‌های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی، یک مجموعه هوش مصنوعی قدرتمند، کاملاً یکپارچه و بهینه را ارائه می‌دهد تا به سازمان‌ها در روند تحول‌آفرینی خود یاری رساند. درهمین حال، مشتریان در بیش از ۲۰۰ کشور و قلمرو به گوگل کلاود به‌عنوان شریک فناوری مورد اعتماد خود روی می‌آورند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید