شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4875 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵ |
541 بازدید
1
ارسال به دوستان

همکاری دَش (DASH) با دیفای نیشن (DeFi Nation) به دَش این امکان را می‌دهد تا بدون توجه به موقعیت جغرافیایی کاربر، دامنه فعالیت خود را گسترش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cryptonewsz»، دَش (DASH) به‌دلیل احترام به حریم خصوصی کاربران، دیفای نیشن (DeFi Nation) را انتخاب کرده است. این پلتفرم با حذف نیاز به ثبت‌نام، تجربه‌ای یکپارچه را ارائه می‌دهد و درنتیجه به حفظ حریم خصوصی نیز کمک می‌کند. دیفای نیشن به‌طور عمده برای تسهیل عملکرد کارت‌های هدیه دیجیتال شناخته شده است. کارت‌های مذکور را می‌توان توسط کاربران برای خُرده‌فروشان بزرگ در سراسر جهان خریداری کرد.
دیفای نیشن توسعه این همکاری را تأیید و از تیم دَش برای حمایت از تلاش‌های‌شان قدردانی کرده و افزوده‌اند که آن‌ها اکنون به‌طور مشترک یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز و شفاف را ایجاد خواهند کرد که به کاربران امکان می‌دهد تا در تراکنش‌های رمزارزی به‌شکل روان‌تری شرکت کنند.
در همین حال، بسیاری از اعضای جامعه ابراز خوش‌بینی نسبت به این مشارکت کرده و به‌طور خاص از عدم نیاز به ثبت‌نام در پلتفرم برای استفاده از این قابلیت تمجید کرده‌اند. این امر راه را برای تجربه خرید بدون دردسر برای آن‌ها هموار ساخته است.
این همکاری پس از اضافه شدن بلاکچین دَش به بلاکپیت (Blockpit) انجام می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد تا کیف پول‌های خود را اضافه و به ردیابی سبد سهام و گزارش مالیات دسترسی داشته باشند.
درحالی‌که جامعه نسبت به همکاری بین دَش و دیفای نیشن خوش‌بین است، اما این خوش‌بینی هنوز در ارزش توکن دَش منعکس نشده است. آخرین قیمت دَش ۳۸.۰۹ دلار با اُفت ۲.۰۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. با این وجود، این ارز دیجیتال در ۷ روز گذشته ۱۴.۲۳ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۲۲.۹۲ درصد رشد داشته است.
پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال دَش، تخمین می‌زند که این توکن تا پایان (۲۰۲۴) به قیمت ۵۰ دلار برسد. از طرف دیگر، ممکن است رمزارز مذکور تا پایان سال در حدود ۴۰ دلار نوسان داشته باشد. به نظر می‌رسد که سناریوی دوم محتمل‌تر از رسیدن به قیمت ۵۰ دلار باشد.
همچنین، دَش درحال کار در راستای راه‌اندازی یک به‌روزرسانی روان‌تر برای کیف پول خود است. این موضوع نیز به‌صورت رسمی از طریق یک پُست در شبکه اجتماعی X مطرح شده است. افزون بر این، دَش پیش از این با مایا پروتکل (Maya Protocol) همکاری استراتژیکی را امضاء کرد تا عملیات خود را به نقاط مختلف جهان گسترش دهد. در همین حال، دَش این به‌روزرسانی را به اشتراک گذاشت و بر هم‌سویی آن با فلسفه غیرمتمرکزسازی خود تأکید کرد.
دَش همچنان متعهد به تسهیل غیرمتمرکزسازی، امنیت، نگهداری شخصی، سهولت استفاده و محرمانگی است. هدف از این اقدام آن است که ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار دهد که به آن‌ها امکان می‌دهد تا بدون نیاز به اعتماد به نهادهای متمرکز، در امور مالی مشارکت کنند.
درمورد دیفای نیشن نیز، این پلتفرم با حذف فرآیند احراز هویت KYC و ثبت‌نام، همچنان بر ارتقاء امنیت کاربران تمرکز دارد. کاربران می‌توانند به‌راحتی با استفاده از مسترکارت یا ویزا کارت، سود ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای فیات تبدیل کنند.
درنهایت، دَش و دیفای نیشن از طریق این مشارکت، مأموریت‌های خاص خود را پیش می‌برند. درحالی‌­که دیفای نیشن برای ارائه امنیت بدون فرآیند ثبت‌نام آماده می‌شود، دَش از گسترش اکوسیستم و لیست خدمات ارائه‌شده به کاربران خود هیجان زده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید