شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6055 |
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ |
274 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

«مارک زِلر»، مؤسس اولیه آوه چان (Aave Chan)، از رأی‌گیری احتمالی برای فعال‌کردن «کلید کارمزد» در پلتفرم غیرمتمرکز آوه (AEVE) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coinedition»، «مارک زِلر»، مؤسس آوه چان (Aave Chan)، به تأثیر احتمالی رأی‌گیری در راستای فعال‌سازی و توزیع کارمزد در آوه و نحوه استفاده این پلتفرم از سود خالص سالانه خود اشاره می‌کند. اقدام مذکورِ این پلتفرم با پیشنهادات اخیر فرکس فاینانس (FRAX) و یونی‌سواپ دیفای (Uniswap DeFi) برای بهبود طرح‌های توزیع کارمزد مطابقت دارد.
مارک زِلر در پُستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که رأی‌گیری برای بررسی این‌که آیا کلید کارمزد را روشن کرده و کارمزدها را بین استیک‌کنندگان توکن‌ها توزیع‌کنند، احتمالاً هفته آینده انجام شود. طبق پُست زِلر، سود خالص سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) درحال حاضر سالانه ۵۰ میلیون دلار بوده و همچنان درحال افزایش است. این پیام به تأثیر احتمالی این حرکت جدید بر نحوه استفاده آوه دائو (AEVE) از سود خالص سالانه آن اشاره کرد. با این حال، مؤسس اولیه آوه چان در X با اعلام پیشنهاد رأی‌گیری هفته آینده نوشت: «بررسی اوضاع برای فعال‌کردن «کلید کارمزدها» در هفته آینده.»
پیش از این نیز، زِلر در یک پُست در شبکه اجتماعی X، درباره توزیع کارمزد آوه دائو برای استیک‌کنندگان توکن جی‌اچ‌اُ (GHO) براساس شایستگی آن‌ها، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت. در پیام مذکور آمده بود: «نسخه جدیدی از ماژول ایمنی به جامعه کاربران (حاکمیت) پیشنهاد می‌کند تا کارمزدها را میان استیک‌کنندگان توزیع کند.»
برنامه‌های آوه برای بهبود پاداش‌های استیک‌کنندگان با اقدامات اخیر رهبران برجسته این صنعت مانند یونی‌سواپ دیفای و فرکس فایننس همسو است. پروتکل استیبل کوین غیرمتمرکز فرکس فاینانس اخیراً پیشنهاد بازگرداندن کلید کارمزد پروتکل خود را تأیید کرد. در اقدامی مشابه، یونی‌سواپ (UNI) نیز ارتقاء حاکمیت پروتکل خود را با تمرکز بر توزیع مجدد کارمزدهای پروتکل به توکن UNI پیشنهاد داده است.
در بحبوحه این اعلامیه پیشرو، توکن بومی پلتفرم آوه، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر، AAVE با قیمت ۱۲۱ دلار و ارزش کل بازار بیش از ۱.۷۹۰ میلیارد دلار معامله می‌شود. اگرچه این توکن افزایش قیمت روزانه را نشان می‌دهد، اما روند AAVE در ماه گذشته نزولی بوده است. قیمت فعلی نیز نشان‌دهنده کاهش ۱.۲۰ درصدی در یک ماه و ۳.۲۵ درصدی در یک هفته است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید