شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4196 |
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ |
361 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

آیا قیمت دوج‌کوین با وجود سطح حیاتی حمایتی می‌تواند موانع پیش روی خود را مرتفع کند؟

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cryptonews»،  قیمت دوج‌کوین (DOGE) از ۰.۱۲۲۰ دلار در برابر دلار آمریکا (USD) درحال بهبود است. درهمین حال این جفت ارز باید مقاومت ۰.۱۶۵۰ دلار را از پیش رو بردارد تا راه برای یک افزایش دیگر به سمت ۰.۲۰۰ دلار هموار شود. با این وجود، میم‌کوین مذکور به‌شدت کاهش یافت و حمایت ۰.۱۲۲۰ دلاری را آزمایش کرد و اکنون قیمت دوج‌کوین/دلار آمریکا (DOGE/USD) زیر سطح ۰.۱۶۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) 100 در بازه زمانی ۴ ساعته معامله می‌شود.
طبق داده‌های ارائه‌شده توسط کراکن (Kraken)، در نمودار ۴ ساعته جفت ارز دوج‌کوین/دلار آمریکا در بالای خط روند نزولی کلیدی، از مقاومت ۰.۱۳۱۰ دلار گذر کرده است. اگر این رمزارز بتواند سطوح مقاومت ۰.۱۶۰۰ و ۰.۱۶۵۰ دلار را پاک کند، قیمت آن می‌تواند شتاب صعودی بیشتری پیدا کند.
قیمت دوج‌کوین بیش از ۱۵ درصد بهبود یافت
پس از کاهش شدید، قیمت دوج‌کوین در نزدیکی منطقه ۰.۱۲۲۰ دلار پشتیبانی شد. پایین‌ترین سطح قیمت برای این میم‌کوین نیز در ۰.۱۲۲۸ دلار تشکیل شد و دوج‌کوین اخیراً یک موج بازیابی مناسب مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را آغاز کرده است. درهمین راستا، ارز دیجیتال مذکور بالاتر از سطوح مقاومت ۰.۱۳۲۰ دلار و ۰.۱۳۵۰ دلار افزایش پیوسته‌ای را تجربه کرده است. با این حال، قیمت دوج‌کوین از سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی یا ریتریسمنت در سمت نزولی و از بازه قیمتی ۰.۱۹۲۷ دلار به پایین ۰.۱۲۲۸ دلار کاهش یافت.
همچنین، در نمودار ۴ ساعته جفت ارز دوج‌کوین/دلار آمریکا، یک بریک‌آوت در بالای خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۰.۱۳۱۰ دلار وجود داشت. دوج‌کوین همچنان زیر سطح ۰.۱۶۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ در تایم فریم ۴ ساعته معامله می‌شود.

در جهت صعودی، قیمت این رمزارز با مقاومتی نزدیک به سطح ۰.۱۵۸۰ دلار یا سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی رو به پایین از ۰.۱۹۲۷ دلار به سمت ۰.۱۲۲۸ دلار مواجه است. درهمین حین، مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۰.۱۶۵۰ دلار است. بسته‌شدن کندل قیمت بالای مقاومت ۰.۱۶۵۰ دلار ممکن است دوج‌کوین را به سمت مقاومت ۰.۱۸۵۰ دلاری سوق دهد. پس از این مرحله، مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۰.۲۰۰ دلار است و هر گونه سود و فعالیت بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۰.۲۲۰ دلار برساند.
کاهش دیگری در قیمت DOGE رخ خواهد داد؟
اگر قیمت‌دوج کوین نتواند روند خود را به بالاتر از سطح ۰.۱۶۰ دلار ادامه دهد، ممکن است اُفت بیشتری را آغاز کند. دراین صورت، حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۰.۱۴۵۰ دلار است و حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۰.۱۳۰ دلار قرار دارد. اگر یک شکست نزولی به زیر سطح حمایت ۰.۱۳۰ دلار وجود داشته باشد، قیمت میم‌کوین ذکرشده ممکن است با کاهش بیشتری مواجه شود. دراین مورد، قیمت دوج‌کوین ممکن است تا سطح ۰.۱۱۵۰ دلار نزول پیدا کند.
اندیکاتورهای تکنیکال
اندیکاتور مکدی (MACD) 4 ساعته: این شاخص برای جفت ارز دوج‌کوین/دلار آمریکا اکنون در منطقه صعودی، شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.
شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم ۴ ساعته: درحال حاضر این اندیکاتور برای دوج‌کوین بالاتر از سطح ۵۰ است.
سطوح پشتیبانی اصلی: ۰.۱۴۵۰، ۰.۱۳۰ و ۰.۱۱۵۰ دلار.
سطوح مقاومت اصلی: ۰.۱۵۸۰، ۰.۱۶۰ و ۰.۱۶۵۰ دلار.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید