شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8654 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵ |
314 بازدید
1
ارسال به دوستان

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) علیرغم روند نزولی که در آن قرار دارد، با پیش‌بینی‌های صعودی‌ قابل‌توجهی از سوی تحلیل‌گران مواجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Crypto-news-flash»، کاردانو (ADA) با کاهش ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، ۵ درصد در ۷ روز گذشته، ۲۳ درصد در ۳۰ روز گذشته و ۱۹ درصد در ۹۰ روز گذشته، در فاز نزولی شدیدی قرار دارد و در‌حال‌حاضر، با قیمت فعلی ۰.۴۴ دلار و ارزش کل بازار (مارکت‌کپ) ۱۵ میلیارد دلاری، دو جایگاه در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال را از دست داده و در جایگاه دهم، پشت دوج‌کوین (DOGE) و تون‌کوین (TON) قرار گرفته است. با این حال، یکی از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال، الگویی صعودی را مشاهده می‌کند که می‌تواند این دارایی را با افزایش ۱۵۰۰ درصدی به قیمت ۷.۸ دلار برساند.

درهمین راستا، «جاوُن مارکس»، تحلیل‌گر رمزارز ادعا می کند که الگویی را در نمودار کاردانو مشاهده کرده است که شبیه الگوی سال (۲۰۲۱) است، جایی‌که ارزش آن قبل از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۳ دلار، کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرد. طبق پیش‌بینی تحلیل‌گر مذکور، ADA می‌تواند شاهد رسیدن ارزش کل بازار خود به رقم خیرکننده ۲۶۰ میلیارد دلار باشد. همچنین، «ترند ریور»، آنالیزور دیگری است که این چشم‌انداز گاوی (صعودی) را تأیید می‌کند. به گفته او، وضعیت فعلی بازار ارز دیجیتال نشان‌دهنده «تلاش خرس‌ها (فروشندگان) برای پایین‌آوردن قیمت» است.
با این حال، این تحلیل‌گر انتظار دارد که فروشندگان طی یک یا چند هفته خسته شوند و این دارایی شاهد یک روند صعودی معکوس باشد. نکته جالب توجه این‌جا است که پیش‌بینی صورت‌گرفته با تحلیل «علی مارتینز»، مفسر برجسته ارزهای دیجیتال، هم‌خوانی دارد که جهشی پارابولیک را برای رسیدن قیمت توکن بومی کاردانو به ۱۰ دلار پیش‌بینی می‌کند.
«به نظر می‌رسد که کاردانو درحالِ تکرار چرخه صعودی قبلی خود است و اگر این الگو ادامه یابد، ممکن است شاهد اصلاحی کوتاه‌مدت قبل از حرکت ADA به‌سمت ۱۰ دلار باشیم.»
گامباردلو پیش‌بینی می‌کند که توکن بومی کاردانو تا ماه (آگوست) به ۱ دلار برسد
طبق گفته «دَن گامباردلو»، کارشناس برجسته کاردانو، ADA درحال ایجاد حرکت برای بازپس‌گیری سطح ۱ دلاری در چند هفته آینده است. درهمین راستا، با نگاهی به داده‌های تاریخی، ارز دیجیتال مذکور نشان می‌دهد که آخرین‌بار ADA در دو سال پیش (آوریل ۲۰۲۲) به ۱ دلار رسید. نکته جالب این‌جا است که در سه‌ماهه اول سال جاری، زمانی‌که قیمت کاردانو به بالاترین سطح سالانه ۰.۸۰۷ دلار رسید، به رقم ۱ دلاری پیش‌بینی‌شده بسیار نزدیک شد. براساس تحلیل گامباردلو، ADA به احتمال زیاد دوباره به این نقطه بازخواهد گشت و در ماه‌های آینده رکورد جدید قیمتی را برای سال جاری ثبت خواهد کرد. همچنین، درحال‌حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی این کریپتو شرایط فروش بیش از حد (اشباع فروش) را نشان می‌دهد که حاکی از دورنمای صعودی برای توکن بومی کاردانو است.
افزون بر آن، دارایی ذکرشده درحال هم‌گرایی با میانگین متحرک (MA) 20 هفته‌ای است. از نظر تکنیکال نیز هر زمان‌که این دارایی از میانگین متحرک ۲۰ هفته خود فراتر رود، نشان‌دهنده حرکت صعودی است. طبق مشاهدات گامباردلو، قیمت ADA آخرین‌بار زمانی که سیگنال اشباع فروش RSI را نشان داد، به میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای نزدیک شده بود. درهمین حال، یک نکته جالب توجه این است که روند تثبیت فعلی قیمت کاردانو، فاز (۲۰۱۹/۲۰۲۰) را زمانی‌که این کریپتو از ۰.۰۳ دلار در اوایل سال (۲۰۱۹) به ۰.۰۸ دلار در اواخر سال (۲۰۲۰) رسید، تقلید می‌کند. همچنین، ترسیم الگوی نمودار آن بر روی چارت فعلی نشان می‌دهد که توکن بومی کاردانو به‌طور بالقوه‌ای می‌تواند تا (آگوست ۲۰۲۴) به ۱ دلار برسد. برای روند بلندمدت نیز «Telegaon»، آنالیزور ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی می‌کند که این دارایی تا سال (۲۰۳۰) توانایی رسیدن به ۴۵ دلار را دارد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید