شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8327 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ |
551 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

قیمت ریپل (XRP) درحال اصلاح سود از مقاومت ۰.۵۷۰ دلاری است. اکنون قیمت این آلت‌کوین بالای حمایت ۰.۵۲۴۰ دلار ثابت مانده و ممکن است در کوتاه‌مدت افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Newsbt»، ریپل (XRP) افزایش قیمتی مناسبی را آغاز و به بالای مقاومت ناحیه ۰.۵۵۰ دلار صعود کرده است. درهمین حال، اکنون قیمت این آلت‌کوین بالای ۰.۵۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) 100 روزه در تایم‌فریم ۴ ساعته معامله می‌شود. همچنین، براساس داده‌های کراکن (Kraken)، یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی ۰.۵۳۲۰ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت رمزارز ریپل/دلار آمریکا (XRP/USD) درحال شکل‌گیری است. با این حساب، اگر گاوها (خریداران) از منطقه حمایتی ۰.۵۲۴۰ دلار دفاع کنند، این جفت رمزارز می‌تواند افزایش قیمت دیگری را آغاز نماید.
قیمت XRP درحال نگهبانی از سطح پشتیبانی
اخیراً، قیمت توکن بومی ریپل افزایش مناسبی را در بالای منطقه مقاومت ۰.۵۲۵۰ دلار آغاز کرده است و خریداران حتی قبل از ظهور خرس‌ها (فروشندگان)، قیمت ارز دیجیتال مذکور را به بالای منطقه مقاومت ۰.۵۵۰ دلار رسانده‌اند. مضاف بر این، قبل از عقب‌نشینی XRP به مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، بالاترین قیمت در ۰.۵۶۹۹ دلار تشکیل شد، اما قیمت به زیر منطقه حمایت ۰.۵۵۰ دلار نزول کرد. درهمین راستا، قیمت این کریپتو به زیر سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحیِ (ریتریسمنت) حرکت صعودی از کف ۰.۴۷۸۷ دلار به پایینِ سطح ۰.۵۶۹۹ دلار کاهش یافت.
با این وجود، قیمت توکن بومی ریپل اکنون بالای ۰.۵۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه در بازه زمانی ۴ ساعته ثابت مانده است. همچنین، یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی ۰.۵۳۲۰ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت رمزارز XRP در برابر دلار آمریکا (USD) درحال شکل‌گیری است.

بر این اساس، در دسترس‌ترین مقاومت برای این رمزارز نزدیک به سطح ۰.۵۴۸۰ دلار است و اولین مقاومت کلیدی نیز نزدیک به سطح ۰.۵۷۰ دلار واقع شده است. درهمین حین، بسته‌شدن کندل قیمت در بالای منطقه مقاومت ۰.۵۷۰ دلاری می‌تواند باعث افزایش شدید قیمت توکن بومی ریپل شود. در ادامه، مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۰.۵۸۵۰ دلار است و اگر خریداران بالاتر از سطح مقاومت ۰.۵۸۵۰ دلاری به حرکت صعودی خود ادامه دهند، آن‌ها ممکن است قیمت XRP را به‌سمت مقاومت ۰.۶۲۰ دلار سوق دهند. با این حال، هرگونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت آلت‌کوین مذکور را به طرف مقاومت ۰.۶۸۰ دلاری هدایت کند.
ضرر بیشتر؟
درمقابل، اگر XRP نتواند منطقه مقاومت ۰.۵۴۸۰ دلاری را از پیش رو بردارد، ممکن است کاهش قیمت دیگری را آغاز نماید. در این صورت، حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۰.۵۳۲۰ دلار و خط روند است. منطقه حمایتی اصلی بعدی نیز ۰.۵۲۴۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه (۴ ساعت) است. درهمین راستا، اگر یک شکست نزولی و بسته‌شدن کندل قیمت به زیر سطح ۰.۵۲۴۰ دلار اتفاق افتد، ممکن است قیمت توکن بومی ریپل، کاهش یابد. در این مورد ذکرشده، قیمت XRP می‌تواند منطقه حمایت ۰.۵۰ دلاری را دوباره آزمایش کند.
اندیکاتورهای تکنیکال
مکدی (MACD) 4 ساعته: اندیکاتور مکدی در بازه زمانی ۴ ساعته برای XRP/USD اکنون در منطقه صعودی، درحال از دست‌دادن سرعت خود است.
شاخص قدرت نسبی (RSI) 4 ساعته: RSI در تایم‌فریم ۴ ساعته برای جفت رمزارز ریپل/دلار آمریکا، اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.
سطوح پشتیبانی اصلی: ۰.۵۳۲۰، ۰.۵۲۴۰ و ۰.۵۰۰ دلار.
سطوح مقاومت اصلی: ۰.۵۴۸۰، ۰.۵۷۰ و ۰.۶۰۰ دلار.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید