شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3815 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ |
647 بازدید
1
ارسال به دوستان

«مارزالسک»، مدیرعامل صرافی رمزارز Crypto.com، پس از عقب‌نشینی اخیر قیمت بیت‌کوین (BTC) از رکوردهای قیمتی جدید، دیدگاه‌های خود را به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Dailyhodl»، «کریس مارزالسک»، مدیرعامل صرافی رمزارز Crypto.com در مصاحبه‌ای جدید با سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) می‌گوید که بیت‌کوین (BTC) درحال حاضر در میانه یک روند صعودی قوی قرار دارد که آخرین بار در (دسامبر ۲۰۲۰) و (ژانویه ۲۰۲۱) شاهد آن بودیم، زمانی که بیت‌کوین تنها در چند ماه جهشی پارابولیک را از ۲۰ هزار دلار به بالای ۶۰ هزار دلار تجربه کرد.
«ما به‌روی حجم زیادی از داده‌های اختصاصی خود متمرکزیم، بنابراین می‌توانیم چرخه (۲۰۲۱) را از دیدگاه خُرده‌فروشی بررسی کنیم و آن را با آن‌چه اکنون اتفاق می‌افتد مقایسه کنیم. با نگاهی به داده‌ها و نیت خُرده‌فروشان به‌عنوان یک سیگنال، احتمالاً در بازه  زمانی مشابه (دسامبر ۲۰۲۰) تا (ژانویه ۲۰۲۱) هستیم. ما شاهد چنین معیارهایی هستیم.»
با کاهش قیمت بیت‌کوین به زیر ۶۷ هزار دلار پس از عبور از ۷۳ هزار دلار در هفته گذشته، مدیرعامل Crypto.com می‌گوید که این ارز دیجیتال پیشرو قبل از این نیز نوسانات بزرگ‌تری را تجربه کرده است.
«فکر می‌کنم این مسئله عمدتاً تحت تأثیر اتفاقات بازار اختیار معامله یا آپشن و اصلاح قیمت‌ها قرار دارد، اما باید به‌خاطر داشته باشید که این نوسان در مقایسه با آن‌چه در چرخه‌های قبلی دیده‌ایم، در واقع نسبتاً کم است.» با این حال، وی همچنان خوشبین است که قیمت بیت‌کوین در درازمدت به سطوح بالاتری دست یابد.
«فکر می‌کنم شاهد افزایش تدریجی قیمت باشیم و این همان چیزی است که ما می‌خواهیم. فکر می‌کنم این به‌دلیل اندازه بازار و نقدینگی رو به افزایشی است که در حال وقوع است. شما شاهد حرکات ناگهانی کمتری خواهید بود. این یک دارایی است که می‌خواهید آن را برای دهه‌ها نگه دارید، نه برای روزها یا هفته‌ها.»
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت‌کوین ۶۷۰۸۲ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱.۴۲ درصد کاهش یافته است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :رمزارز

      بازار ارزهای دیجیتال خیلی خطرناک هستش به استرسش نمی ارزه وقت گذاشت
      ولی خب اگه سود بگیری یک شبه می شه ره ۱۰۰ ساله رفت