شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8731 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ |
183 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

در این مطلب، به بررسی شبکه آزمایشی آموی (Amoy) مبتنی بر پالیگان (MATIC) و نحوه دریافت توکن‌های بومی این رمزارز می‌پردازیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Blockchain.news»، شبکه پالیگان (MATIC)، پلتفرم پیشرو برای مقیاس‌پذیری اتریوم (ETH) و توسعه زیرساخت، شبکه آزمایشی پالیگان آموی (Amoy) را معرفی کرده است. شبکه آزمایشی مذکور به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا قبل از راه‌اندازی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApp) خود در شبکه اصلی پالیگان، آن‌ها را آزمایش کنند. همچنین، یکی از ویژگی‌های کلیدی شبکه آزمایشی آموی، ادغام پروتکل قابلیت‌ همکاری متقابل زنجیره‌ای چین‌لینک (LINK) که به اختصار CCIP خوانده می‌شود، است که امکان ایجاد برنامه‌های کاربردی چند زنجیره‌ای را تسهیل می‌کند و منجر به وب۳ یکپارچه‌تر می‌شود.
دریافت توکن‌های MATIC شبکه آزمایشی آموی
درهمین راستا، برای تعامل توسعه‌دهندگان و کاربران با شبکه آزمایشی آموی، آن‌ها به توکن‌های MATIC نیاز دارند. با این وجود، توکن‌های مذکور، توکن‌های MATIC معمولی استفاده‌شده در شبکه اصلی پالیگان نیستند، بلکه توکن‌های شبکه آزمایشی هستند که به‌طور خاص برای شبکه آزمایشی آموی طراحی شده‌اند. برای دریافت توکن‌های مذگور شبکه آزمایشی آموی، باید از فاسِت (Faucet) پالیگان آموی استفاده کرد. فاسِت، پلتفرمی است که این توکن‌ها را به‌صورت رایگان برای هر کسی که درخواست کرده، توزیع می‌کند. پس از به دست آوردن این توکن‌ها، می‌توان آن‌ها را به کیف‌پول دیجیتال خود اضافه و شروع به تعامل با شبکه آزمایشی کرد.
اضافه‌کردن توکن‌ها به کیف‌پول شخصی
پس از دریافت توکن‌های MATIC شبکه آزمایشی آموی، مرحله بعدی افزودن آن‌ها به کیف‌پول شخصی خود است و این فرآیند ساده، شامل وارد کردن آدرس قرارداد توکن در کیف‌پول دیجیتال است. پس از انجام موفقیت‌آمیز این مرحله، می‌توان موجودی توکن‌های MATIC شبکه آزمایشی را مشاهده و شروع به استفاده از آن‌ها در شبکه آزمایشی آموی کنید.
در پایان، معرفی شبکه آزمایشی پالیگان آموی گام مهمی به‌سمت یک وب۳ یکپارچه‌تر و کمتر تکه‌تکه‌شده است. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند ازطریق این شبکه آزمایشی، برنامه‌های غیرمتمرکز خود را در یک محیط امن و قابل اعتماد ایجاد، آزمایش و مستقر کنند. علاوه بر این، در دسترس‌بودن توکن‌های MATIC شبکه آزمایشی آموی، تعامل هر کسی را با شبکه آزمایشی و مشارکت در توسعه اکوسیستم وب۳ آسان می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید