شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7808 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ |
267 بازدید
1
ارسال به دوستان

سرمایه‌گذاران سنتی و تریدرهای ارزهای دیجیتال به‌دنبال تجربیات و فرصت‌های جدیدی هستند که سود بهتر و رابط‌های کاربرپسند ارائه می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Thecoinrise»، سرمایه‌گذاران چین‌لینک (LINK) و تِرا (Terra) از نزدیک پیش‌فروش فعلی صرافی رمزارز فِزوو (Fezoo) را زیر نظر دارند. آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که فرصت‌های با بازدهی بالا را هم‌زمان با تکامل پویایی بازار کریپتو، به کار گیرند.
چین‌لینک: پیشبرد جنبش مالی غیرمتمرکز (DeFi)
در سال‌های اخیر، محبوبیت چین‌لینک به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته است. این شرکت، ارائه‌دهنده پروتکل دیفای و قراردادهای هوشمند است که به راه‌حل‌های اکوسیستم رمزنگاری علاقه‌مند است. علیرغم این‌که LINK یک توکن تجاری نیست، عملکرد آن در بازار دیفای، سرمایه‌گذاران را تشویق کرده است تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری جایگزین ارزهای دیجیتال را در خارج از این فضا جستجو کنند. درهمین حال، چین‌لینک، یک بازیگر کلیدی در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز است و دارای ارزش بازار (مارکت‌کپ) بیش از ۹ میلیارد دلار بوده و حجم تجارت روزانه آن بیش از ۳۰۰ میلیون دلار است. این رمزارز همچنین در ۱۴.۸۳ دلار، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد ۲.۳ درصد کاهش قیمت بوده است.
برخی از تحلیل‌گران قیمت هدف بسیار بالایی را برای چین‌لینک پیش‌بینی می‌کنند که تخمین زده می‌شود که قیمت این آلت‌کوین به ۱۲۰ دلار هم برسد. با این حال، برای سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال دارایی‌هایی با بازده ۱۰ برابری در سرمایه‌گذاری خود هستند، حتی دستیابی به این هدف بلندپروازانه نیز ممکن است دشوار باشد. از طرف دیگر توجه به این نکته ضروری است که چین‌لینک هنوز یک پروژه بلندمدت است، بنابراین سرمایه‌گذاران باید کمی صبر داشته باشند.
تِرا از خاکستر برمی‌خیزد
پس از فروپاشی توکن‌های تِرا لونا (LUNA) و تِرا یواس‌دی (USTC)، اکوسیستم تِرا با مشکلاتی روبرو شد. با این وجود، استقامت آن منجر به تجدید حیات و احیاء نماد بومی آن و ظهور مجدد در قالب لونا کلاسیک (LUNC) شد. درهمین حال، سیستم پرداخت مبتنی بر بلاکچین آن به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) برای واسط‌های پرداخت قابل‌اعتماد و با استفاده آسان را ایجاد کنند، اما همچنان یک نیروی مخرب در ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.
از آن‌جایی که تِرا دارای پتانسیل خلاقانه در صنعت کریپتو است، سرمایه‌گذاران سنتی به‌دقت توسعه آن‌را زیر نظر دارند. بر این اساس، اکوسیستم تِرا، یک مفهوم ارز دیجیتالِ به‌سرعت درحالِ گسترش و نوآورانه با روش پرداخت متمایز مبتنی بر بلاک‌چین است.
تِرا لونا با ۳۲ میلیون دلار حجم معاملات روزانه، ۴۸۷ میلیارد دلار ارزش بازار دارد و قیمت آن در ۰.۶۴۲۵ دلار درحال‌حاضر نشان‌دهنده کاهش ۴.۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. با این حال، رمزارز مذکور همچنان یک بازیگر کلیدی در صنعت ارزهای دیجیتال است زیرا همچنان به جذب بسیاری از سرمایه‌گذاران سنتی ادامه می‌دهد.
فِزوو: اِخلال‌گر غیرمتمرکز
تعهد ثابت پلتفرم فِزوو به تمرکززدایی و استقلال کاربر، سر و صدایی را پیرامون این پلتفرم رمزارز ایجاد کرده است. مطابق با اصول اساسی فناوری بلاک‌چین، فِزوو به معامله‌گران ارز دیجیتال مالکیت کامل بر دارایی‌های‌شان را می‌دهد که این رویه برخلاف صرافی‌های متمرکز مرسوم که در آن شخص‌ثالث وجوه کاربر را در اختیار دارد، است.
همچنین، پیش‌فروش فِزوو درحال‌حاضر در مرحله اول ۰.۰۱۳ دلار قیمت دارد و سرمایه‌گذاران زیادی به آن ابراز علاقه کرده‌اند. به‌دلیل رویکرد جدید، پلتفرم غیرمتمرکز مذکور می‌تواند رقیب قدرتمندی برای رهبران بازار مانند بایننس (Binance) باشد. درهمین حال، برخی از گزینه‌های قابل‌دسترس این صرافی شامل ربات‌های معاملاتی، کاهش هزینه‌ها و یک برنامه پیشرفته VIP هستند.
درنهایت، سرمایه‌گذاران چین‌لینک و تِرا به‌دلیل ویژگی‌های صرافی غیرمتمرکز فِزوو به پیش‌فروش این پروژه جذب شده‌اند و امیدوار بوده تا بازده سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی را کسب کنند. بر این اساس، با توجه به پتانسیل ارائه‌شده توسط فِزوو و نیز ارائه اشتراک درآمد و ۷۰ درصد پاداش، سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر شرکت در پیش‌فروش این پروژه هستند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید