شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6749 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ |
285 بازدید
1
ارسال به دوستان

اوپن اینترست (OI) سولانا (SOL) و قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است که این امر نشان‌دهنده کاهش گسترده‌تر قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cointelegraph»، طبق داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass)، در (۱۴ آوریل)، اوپن اینترست (OI) سولانا (SOL)، ۱.۶۲ میلیارد دلار بود که تقریباً ۲۱ درصد نسبت به روز قبل کاهش یافته است. اوپن اینترست: کل ارزش تمام قراردادهای اختیار معامله (آپشن) آتی (فیوچرز) سولانا در صرافی‌های رمزارز مختلف را اندازه‌گیری می‌کند.
در همین راستا، طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، در زمان انتشار این خبر، قیمت سولانا ۱۳۶.۵۴ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد کاهش را تجربه کرده است. همچنین، اُفت ناگهانی قیمت سولانا، ۳۶.۵۵ میلیون دلار از موقعیت‌های لانگ (پوزیشن‌های خرید) معامله‌گران را از بین برد و لیکوئید کرد که به‌طور بالقوه‌ای امید آن دسته از سرمایه‌گذارانی که انتظار افزایش قیمت تا زمان هاوینگ بیت‌کوین (BTC) در (۲۰ آوریل) را داشتند، بر باد داد.

افزون بر این، ۱۰ ارز دیجیتال برتر باقیمانده نیز شاهد کاهش مشابهی بوده‌اند، به‌گونه‌ای که ریپل (XRP) با ۱۲.۱۲ درصد اُفت در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین کاهش را داشته است. دوج‌کوین (DOGE) نیز با کاهش ۱۰.۸۶ درصد دنباله روی آن بود، درحالی‌که کاردانو (ADA) با کاهش ۱۰.۲۰ درصد کمی عقب‌تر ایستاد. با این وجود، مشخص نیست که این رکود چقدر به درازا خواهد کشید و معامله‌گران همچنان دورنمای نسبتاً مثبتی برای کل بازار آلت‌کوین دارند.
از طرف دیگر، کاهش قیمت در کل بازار کریپتو باعث شد تا «GCR Classic»، تریدر برجسته  رمزارز پس از مدت‌ها سکوت خود را در شبکه اجتماعی X بشکند و در (۱۴ آوریل) به خیل عظیمی از دنبال‌کنندگان خود توصیه کند که لحظه کنونی، یک «فرصت خوب برای ورود به توکن های با اطمینان بالا» است. درهمین حال، در یک پُست در شبکه X در (۱۳ آوریل)، «کایل شاسه»، کارآفرین حوزه ارز دیجیتال، به دنبال‌کنندگان خود گفت که آن‌ها احتمالاً «تا روز دوشنبه شاهد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت آلت‌کوین‌ها خواهند بود.»
اگرچه داده‌های شرکت تحلیل زنجیره‌ای گلس‌نود نشان می‌دهد که این‌طور نخواهد بود. این شرکت تأکید کرد که اُفت شدید بیت‌کوین (BTC) در «فازهای سرخوشیِ» قبلی بسیار بدتر بوده است که بسیاری از معامله‌گران از آن به‌عنوان شاخصی برای بقیه بازار رمزارز استفاده می‌کنند. این شرکت همچنین در (۱۲ آوریل) در پیامی در X توضیح داد که در فازهای سرخوشی قبلی، اصلاح قیمت کریپتو اغلب از ۲۵ درصد فراتر رفته است. با این حال، در بازار فعلی، از زمان عبور از بالاترین رکوردهای قیمتی در (۵ مارس)، تنها دو اُفتِ اخیر حدودِ ۱۰ درصدی رخ داده است.
این مسئله پس از آن بروز پیدا کرده است که مشکلات متعددی در شبکه سولانا در این اواخر گزارش شده است. بر همین اساس، کوین‌تلگراف در (۹ آوریل) گزارش داد که ازدحام موقت در بلاکچین سولانا، چندین پروژه رمزارزی را مجبور به تعویق راه‌اندازی خود کرد. در همین راستا، توسعه‌دهندگان سولانا می‌گویند که تا (۱۵ آوریل) بر روی رفع این مشکل کار می‌کنند. با این حال، کاربران بلاکچین سولانا طی چندین هفته مشکلات فزاینده‌ای را درمورد ازدحام شبکه و خطاهای تراکنش گزارش کرده‌اند. پروژه‌های جدید، به‌ویژه پروژه‌هایی که راه‌اندازی (لانچ) توکن را برنامه‌ریزی کرده‌اند نیز تصمیم گرفتند تا زمان حل مشکلات فنی، صبر پیشه کنند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید