شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6080 |
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ |
147 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

این مقاله به بررسی انگیزه‌های احتمالی مهاجرت نهنگ‌های رمزارز و چگونگی تغییر شکل فضای دیفای (DeFi) توسط پیشنهاد منحصر به فرد اَلگوتِک (ALGT) می‌پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Crypto-news-flash»، دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) صنعتی پُررونق است که سرمایه‌گذاران از همه اقشار را به خود جذب می‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذاران کلان اکوسیستم‌های شناخته‌شده‌‌ی دیفای مانند وُرم‌هول (W) و دوج‌کوین (DOGE) به پروژه جدیدی علاقه نشان داده‌اند: اَلگوتِک (ALGT).
نهنگ‌های دیفای به‌دنبال چه هستند؟
نهنگ‌های دیفای، درست مانند هر سرمایه‌گذار دیگری، امنیت، کارایی و بازدهی بالقوه را در اولویت قرار می‌دهند. از سوی دیگر، نقایص امنیتی، نگرانی تکرارشونده‌ای در حوزه‌ی دیفای است. با این توصیف، اَلگوتِک با استفاده از یک استراتژی چندلایه که شامل تست نفوذ کامل و حسابرسی قراردادهای هوشمند توسط بازیگران پیشرو صنعت می‌شود، اولویت بالایی را برای امنیت قائل است.
کاربران دیفای اغلب به‌دنبال پلتفرم‌هایی هستند که مجموعه کاملی از خدمات مالی را ارائه دهند. درهمین حال، اَلگوتِک آرزو دارد تا یک فروشگاه همه‌کاره برای تمام نیازهای معاملات الگوریتمی باشد و استراتژی‌های پیشرفته‌ای مانند معاملات براساس حرکت قیمت (momentum trading)، بازگشت به میانگین قیمت (mean reversion trading) و بریک‌آوت قیمت (breakout trading) را ارائه دهد.
ساختار و توزیع توکن این پلتفرم، ALGT، برای تشویق پذیرندگان اولیه و کاربران پلتفرم طراحی شده است. سرمایه‌گذارانی که در مراحل اولیه وارد شوند، درصورت رشد مناسب اَلگوتِک، سود قابل‌توجهی کسب خواهند کرد. اَلگوتِک همچنین به صنعت پُررونق معاملات الگوریتمی و بازار مالی غیرمتمرکز که پتانسیل رشد بالایی دارد، گره خورده است.
ویژگی‌های دیفای اَلگوتِک
معاملات الگوریتمی: هسته‌ی اصلی فروش اَلگوتِک، نرم‌افزار غیرمتمرکز معاملات الگوریتمی ارز دیجیتال آن است. این روش از الگوریتم‌های پیشرفته برای خودکارسازی استراتژی‌های معاملاتی جهت ایجاد بازدهی بالاتر برای معامله‌گران استفاده می‌کند.
مدیریت ریسک مبتنی بر هوش مصنوعی (Ai): پلتفرم ALGT از هوش مصنوعی برای ارزیابی و کاهش ریسک‌های مرتبط با معاملات و سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند و به‌طور بالقوه‌ای تجربه‌ی کاربری ایمن‌تری را ارائه می‌دهد.
حکمرانی جامعه کاربران: دارندگان توکن ALGT حق رأی در تصمیمات کلیدی پلتفرم را خواهند داشت که زمینه‌ساز یک اکوسیستم غیرمتمرکز و جامعه‌محور می‌شود.
چرا نهنگ‌های وُرم‌هول و دوج‌کوین ممکن است به پلتفرم اَلگوتِک توجه کنند؟
از یک سو، وُرم‌هول یک پروتکل همکاری بین-زنجیره‌ای است که انتقال دارایی میان بلاکچین‌های مختلف را آسان می‌کند. با توجه به این‌که دوج‌کوین درحال حاضر بر روی بلاکچین خاص خود فعالیت می‌کند، این موضوع برای دارندگان DOGE بسیار جذاب است. ارتباط احتمالی وُرم‌هول با اَلگوتِک ممکن است با امکان حضور دارندگان دوج‌کوین در فعالیت‌های دیفای بر روی پلتفرم اَلگوتِک، فرصت‌های جدیدی را برای آن‌ها ایجاد کند.
آیا اَلگوتِک گزینه بعدی دنیای دیفای است؟
بازار دیفای ذاتاً غیرقابل پیش‌بینی است. با این وجود، تمرکز اَلگوتِک بر امنیت، عملکرد جامع و ویژگی‌های پیشرفته، آن را به‌عنوان یک پلتفرم قدرتمند معرفی می‌کند. توانایی این پروژه برای جذب سرمایه‌گذاران کلان شناخته‌شده‌ی بلاکچین در مراحل اولیه، پتانسیل آن را بیشتر تقویت می‌کند.
اَلگوتِک با تمرکز بر آینده‌ی معاملات رایانه‌ای، خود را در ابتدای صنعتی قرار می‌دهد که به‌تازگی در فضای مالی غیرمتمرکزِ درحال پیشرفت و موفق است. ابزارهایی که معامله‌گران ارز دیجیتال تنها از دور در امور مالی سنتی مشاهده می‌کردند، اکنون از طریق پلتفرم اَلگوتِک در دسترس آن‌ها قرار گرفته است.
با پیش‌بینی‌های فعلی هم برای بازار دیفای و هم برای صنعت تجارت الگوریتمی جهانی، اگر تیم اَلگوتِک بتواند به‌طور مؤثری به تمام وعده‌های خود عمل نماید و با بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال همسو شود، در موقعیت مناسبی قرار گرفته و از مزایای بیشتری برخوردار خواهد شد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید