شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8729 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ |
91 بازدید
5
ارسال به دوستان

کریپتوپانک (CryptoPunk) شماره ۷۴۱، اکنون هشتمین کریپتوپانکِ با ارزش در کل این مجموعه/کلکسیون از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Forkast»، براساس داده‌های کریپتواِسلم (CryptoSlam)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) کریپتوپانک‌ (Cryptopunk) با حجم فروش روزانه ۱.۳۹ میلیون دلار آمریکا (USD) در تاریخ (۱۲ مِی)، بازار NFT را تسخیر کردند. بنا بر گزارش‌ها، بیشتر این فروش‌ها مربوط به کریپتوپانک ۷۴۱ بود که در بازار لاروا لبز (Larva Labs) تقریباً به قیمت ۸۰۰ هزار دلار به فروش رفت. آخرین فروش ثبت‌شده آن‌چین (درون-زنجیره‌ای) این NFT، هفت سال پیش و به قیمت ۴۰۰ دلار انجام شده بود.
همچنین، دومین مجموعه برتر این روز، دی مارکت (DMarket) بود که بر بستر بلاکچین میتوس (Mythos)، یک بلاکچین اختصاصی برای برنامه‌های کاربردی بازی‌های وب۳ فعالیت می‌کند. DMarket درمجموع، فروش روزانه ۹۴۵ هزار و ۳۸۳ دلار را به خود اختصاص داد که این رقم برای سومین روز متوالی از مرز ۹۰۰ هزار دلار فراتر رفت. مجموع فروش روز یکشنبه نیز پس از رکورد ماهانه‌ای که روز جمعه با بیش از ۹۷۰ هزار دلار به ثبت رسید، رقم قابل‌توجهی است. اکنون، حجم فروش کلی DMarket به ۴۲۷.۱۶ میلیون دلار می‌رسد.
علاوه بر این، کلکسیون نودمانکس (NodeMonkes)، رهبر همیشگی میان مجموعه‌های بیت‌کوین (BTC)، با فروش ۵۶۵ هزار و ۲۷۷ دلار، در جایگاه سوم قرار گرفت که نسبت به فروش ۱.۲۱ میلیون دلاری روز گذشته، کاهش یافته است.
خارج از سه مجموعه برتر در بازار NFT، کلکسیون پودی پنگوئن‌ها (Pudgy Penguins) حجم فروش روزانه ۴۷۳ هزار و ۱۳۶ دلار را تجربه کردند و مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض کُر (CORE) با استاندارد بی‌آرسی۲۰ (BRC-20) نیز به رقم ۴۵۰ هزار و ۹۱۲ دلار دست یافتند. از طرف دیگر، مجموعه سولانا مانکی بیزنس (Solana Monkey Business) که بر بستر بلاکچین سولانا (SOL) فعالیت می‌کند، با فروش ۴۲۹ هزار و ۵۹۸ دلار در جایگاه ششم این روز قرار گرفت و پس از آن NFTهای اِل‌تی‌سی (LTC) که با استاندار BRC-20 ضرب شده‌اند، مَد لَدز (Mad Lads) و توکن‌های غیرقابل تعویض پی (π) قرار دارند.
درهمین حال، فروش‌های روز یکشنبه، بلاکچین اتریوم (ETH) که میزبان مجموعه کریپتوپانک‌ها است را به صدر جدول رده‌بندی بلاکچین‌ها برای فروش NFT رساند، به این شکل که این شبکه در روز یکشنبه حجم فروش کل ۵.۲۴ میلیون دلار را گزارش کرد که نسبت به ۴.۱۷ میلیون دلار روز گذشته، ۲۵.۶ درصد افزایش داشته است.
افزون بر این، بلاکچین بیت‌کوین با ۵.۸۰  میلیون دلار در فروش روزانه در رتبه دوم قرار گرفت و سولانا نیز رقم ۲.۶۷ میلیون دلار را به خود اختصاص داد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید