شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6017 |
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۴ |
67 بازدید
1
ارسال به دوستان

شرکت مدیریت دارایی دیجیتال گری‌اسکیل (Grayscale)، کاردانو (ADA) را از صندوق سرمایه‌گذاری دیجیتال با ارزش بالا خود حذف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «News.bitcoin»، صندوق رمزارز شرکت مدیریت دارایی دیجیتال گری‌اسکیل (Grayscale) اکنون شامل بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و اَولانچ (Avalanche) است. شرکت دارایی مذکور همچنین وجوه پلتفرم اتریوم‌زدایی‌شده برای قراردادهای هوشمند خود را تعدیل کرد.
حذف کاردانو (ADA) از صندوق سرمایه‌گذاری با ارزش بالا
شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی دیجیتال جهان، روز پنجشنبه اعلام کرد که درنتیجه بازنگری سه‌ماهه صندوق خود، کاردانو، از صندوق سرمایه‌گذاری دیجیتال با ارزش بالا (GDLC) حذف شده است.
این شرکت دارایی توضیح داد که سبد سهام GDLC را «با فروش کاردانو و استفاده از وجوه نقد حاصل برای خرید اجزای موجود صندوق به نسبت وزن نسبی آن‌ها» تعدیل کرده است و توضیح داد: «درنتیجه بازنگری‌ها، ADA از GDLC حذف شده است.»
بالانس مجدد وجوه صندوق سرمایه‌‎گذاری دیجیتال با ارزش بالا گری‌اسکیل در (۳ آوریل) انجام شد. در آن تاریخ، این صندوق از ۷۰.۹۶ درصد بیت‌کوین ، ۲۱.۸۴ درصد اتریوم، ۴.۵۲ درصد سولانا، ۱.۷۳ درصد XRP و ۰.۹۵ درصد اَولانچ تشکیل شده بود.
در بازنگری سه ماهه چهارم (۲۰۲۳)، کاردانو، ۱.۶۲ درصد از توکن‌های موجود این صندوق را تشکیل می‌داد. در (۴ ژانویه)، اجزای صندوق GDLC سبدی از ۶۹.۱۵ درصد بیت‌کوین، ۲۱.۹۰ درصد اتریوم، ۳.۶۵ درصد سولانا، ۲.۵۴ درصد توکن بومی ریپل، ۱.۶۲ درصد کاردانو و ۱.۱۴ درصد AVAX بود.
این اطلاعیه همچنین حاکی از آن است که هیچ توکن جدیدی به صندوق مالی غیرمتمرکز (دیفای) گری‌اسکیل اضافه یا حذف نشده است. با این وجود وجوه پلتفرم اتریوم‌زدایی‌شده برای قراردادهای هوشمند نیز مجدداً متعادل شد و کازماس (ATOM) از این صندوق حذف شد.
افزون بر این، شرکت مدیریت دارایی دیجیتال گری‌اسکیل، تراست یا صندوق بیت‌کوین (GBTC) خود را به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین تبدیل کرد که از (۱۱ ژانویه) شروع به معامله کرد. از آن زمان، این صندوق خروجی‌های عظیمی از سرمایه را تجربه کرده است. این شرکت مدیریت دارایی همچنین برای راه‌اندازی یک ETF اسپات اتریوم نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده درخواست داده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید