شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5668 |
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ |
270 بازدید
1
ارسال به دوستان

فرکس فایننس (FRAX) از طریق زنجیره صدور دارایی نوبل (Noble) به اکوسیستم کازماس (ATOM) گسترش می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coindesk»، فرکس فایننس (FRAX)، پروتکل غیرمتمرکز و خانه‌ی دارایی هفتمین استیبل‌کوین بزرگ یعنی FRAX که یک استیبل‌کوین دارای وثیقه رمزارزی متصل به دلار آمریکا (USD) و نسخه استیک‌شده آن: sFRAX است، برای گسترش فعالیت‌های خود فراتر از اتریوم (ETH)، با نوبل (Noble)، زنجیره‌ی صدور دارایی، همکاری قابل‌توجهی را آغاز کرده است. این همکاری، فرکس را وارد دنیای اکوسیستم کازماس (ATOM) می‌کند که شامل حدود ۸۰ بلاکچین مختلف است.
انتظار می‌رود تا گسترش به این شبکه‌ی بلاکچینی که بر قابلیت همکاری تمرکز دارد، پذیرش فرکس و sFRAX را در کاربردهای متنوعی از جمله تجارت و معامله، پس‌انداز، پرداخت و وثیقه‌گذاری افزایش دهد. همچنین، این همکاری جایگزین غیرمتمرکزی برای یواس‌دی‌ کوین (USDC) (دومین استیبل‌کوین بزرگ باارزش دلار) به کاربران کازماس ارائه می‌کند.
«سام کاظمیان»، بنیان‌گذار فرکس فایننس اعلام کرد: «ارائه‌ی قابلیت صدور توکن بومی فرکس فاینانس به کازماس برای مدتی یکی از اولویت‌های ما بوده است و از معرفی نوبل به‌عنوان شریک خود در این امر بسیار هیجان‌زده هستیم. مشتاقانه منتظر در دسترس قرار گرفتن FRAX و sFRAX هستیم و از موارد استفاده‌ی نوآورانه و انگیزه‌هایی که توسط ما و شرکای‌مان و نیز جامعه‌ی گسترده‌تر زنجیره‌های برنامه‌ای (اَپچین) و کاربران کازماس توسعه داده می‌شود، هیجان‌زده‌ایم.»
فرکس فایننس یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) کامل است که استیبل‌کوین‌ها و نقدینگی استیکینگ را بر روی اتریوم، یک پلتفرم لایه ۲ و بازارهای وام‌دهی ارائه می‌دهد. سایر توکن‌های فرکس، شامل فرکس پرایس ایندکس (FPI) و فرکس‌اِتر (frxETH) ممکن است در آینده در کازماس در دسترس قرار گیرند.
از سوی دیگر، نوبل یک بلاکچین خاصِ کاربردی در کازماس است که برای صدور دارایی‌های دیجیتال بومی در این اکوسیستم طراحی شده است. همچنین، یواس‌دی کوین متعلق به شرکت سیرکل در (سپتامبر ۲۰۲۳) از طریق نوبل به کازماس گسترش یافت. در زمان نگارش این خبر، نوبل دارای گردش کلی بیش از ۱۹۵ میلیون دلار USDC است که ۰.۶ درصد از کل عرضه‌ی استیبل‌کوین مذکور در سراسر بلاکچین‌ها را تشکیل می‌دهد.
علاوه بر این، نوبل، یکپارچه‌سازی آسان دارایی‌ها را با زنجیره‌های اصلی کازماس ازجمله آزموسیس (Osmosis)، دی‌وای‌دی‌ایکس (dYdX)، سِلِستیا (TIA)، سِی (Sei)، اینجکتیو (INJ) و موارد دیگر را تسهیل می‌کند.
همچنین، در چهار هفته‌ی گذشته، بیش از ۲.۵ میلیارد دلار دارایی رمزارزی بین زنجیره‌های کازماس جابه‌جا شده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید