شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4744 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ |
97 بازدید
1
ارسال به دوستان

یورو/دلار (EUR/USD) در اوایل جلسه‌ی اروپا پس از بسته‌شدن در محدوده‌ی مثبت در روز دوشنبه، در روز سه شنبه در حدود سطح ۱.۰۸۵۰ نوسان داشت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از «اف‌ایکس استریت» یورو/دلار (EUR/US) در اوایل جلسه اروپا در روز سه شنبه، با بهبودی زمینه‌های قبلی نزدیک به سطح  ۱.۰۸۵۰ معامله می‌شود. در بحبوحه‌ی بهبود تمایلات ریسک، روند نزولی جدید دلار آمریکا بر این جفت، فشار نزولی وارد می کند.
به علاوه، داده‌های اقتصادی سطح متوسط ایالات متحده و اظهارات مقامات بانک مرکزی اروپا در کانون توجه باقی می‌ماند.
بررسی اجمالی بنیادین
یورو/دلار (EUR/USD) در اوایل جلسه‌ی اروپا پس از بسته‌شدن در محدوده‌ی مثبت در روز دوشنبه، در روز سه شنبه در حدود سطح ۱.۰۸۵۰ نوسان داشت. آنچه مسلم است بهبود روحیه‌ی ریسک نه‌تنها می‌تواند یافتن تقاضا را برای دلار آمریکا (USD) دشوار سازد، به این جفت ارز کمک می‌کند تا بهبود خود را در کوتاه مدت افزایش دهد.
به علاوه، فشار فروش اندک پیرامون دلار باعث شد تا یورو/دلار در ابتدای هفته، کشش بیشتری پیدا کند.
در اواخر روز، اداره سرشماری ایالات متحده اطلاعات سفارشات کالاهای بادوام را برای ماه فوریه منتشر خواهد کرد. سرمایه‌گذاران انتظار دارند پس از انقباض ۶.۲ درصدی ثبت‌شده در ژانویه، آمارها حاکی از افزایش ۱.۳ درصدی باشد. اگرچه واکنش اولیه به یک ارزیابی خوش‌بینانه می‌تواند از دلار حمایت کند، البته سود ارز ایالات متحده محدود می‌ماند، مگر اینکه تغییر منفی در روحیه ریسک وجود داشته باشد.
در اوایل جلسه اروپا، معاملات آتی شاخص سهام آمریکا بین ۰.۲ تا ۰.۴ درصد افزایش یافت. آنچه مسلم است یک گشایش صعودی در وال استریت می‌تواند راه را برای افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا بگشاید.
بررسی اجمالی تکنیکال
شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ۴ ساعته به ۵۰ رسید که منعکس‌کننده‌ی کاهش حرکت نزولی است. در روند صعودی، ۱.۰۸۶۰ (فیبوناچی ۳۸.۲% اصلاح آخرین روند صعودی) به عنوان اولین مقاومت قبل از ۱.۰۸۹۰ الی ۱.۰۹۰۰ همسو می‌شود، جایی که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ دوره (SMA) و فیبوناچی ۲۳.۶% سطح اصلاحی همسو می‌شوند.
 پشتیبانی فوری در ۱.۰۸۴۰-۱.۰۸۳۰ (SMA) دوره ۲۰۰، فیبوناچی اصلاحی ۵۰% جلوتر از سطح ۱.۰۸۰۰ (فیبوناچی ۶۱.۸% اصلاح) قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید